قابلیت جمع آوری یاری اقتصادی به بخش ریلز اینستاگرام اضافه می گردد

به گزارش دور زمین، اینستاگرام در ادامه فرایند معرفی قابلیت های جدیدش بیان کرد که قابلیت جمع آوری یاری اقتصادی را به بخش ریلز این اپلیکیشن اضافه خواهد نمود. کاربران بیش از 30 کشور در سراسر جهان می توانند با قرار دادن لینک مخصوص به بیش از 1.5 میلیون موسسه خیریه در جهان یاری اقتصادی نمایند. باید خاطر نشان کنیم که این ابزار پیش تر در بخش استوری و لایو اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

قابلیت جمع آوری یاری اقتصادی به بخش ریلز اینستاگرام اضافه می گردد

این قابلیت قرار است به عنوان بخشی از برنامه های اینستاگرام در آستانه روز جهانی کره زمین به این اپلیکیشن اضافه گردد. اینستاگرام اعلام نموده که تا به امروز بیش از 4 میلیون نفر از طریق اینستاگرام و فیسبوک بیش از 150 میلیون دلار برای محافظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات اقلیمی یاری اقتصادی نموده اند. محبوب ترین پروژه های زیست محیطی، بر اساس مجموع تعداد افرادی که یاری اقتصادی کردند به ترتیب The Ocean Cleanup و World Wildlife Fund بوده اند.

باید اشاره کنیم که بیشتر یاری های اقتصادی سال گذشته اینستاگرام زیر 20 دلار بوده است. مدیران متا شخصاً هزینه های پردازش برای جمع آوری یاری های اقتصادی را بر عهده گرفتند تا همه یاری های اقتصادی که از سوی کاربران صورت می گیرد، به طور مستقیم به موسسات خیریه برسد. متا بعلاوه اظهار داشت که ویژگی های بیشتری را به Climate Science Center اضافه می نماید. این قسمت در حال حاضر در بیش از 150 کشور در دسترس است و به کاربران نشان می دهد که با چه اقدامات روزمره ای می توانند با تغییرات اقلیمی مقابله نمایند.

اینستاگرام در سال 2021، با ارائه قابلیت های بسیار کاربردی توانست رضایت کاربران خود را جلب کند و مانع از پیوستن آن ها به سایر اپلیکیشن های رقیب گردد. مدیران این شرکت دوست دارند تا این فرایند رو به جلوی خود را حفظ نموده و با انتشار قابلیت های بیشتر به تعداد کاربران خود اضافه نمایند. به همین دلیل، اینستاگرام قابلیت نوی را برای کاربرانش عرضه نموده که به طور اتوماتیک زیرنویس را به ویدیو ها اضافه می نماید.

این قابلیت نو در حال حاضر تنها برای بعضی زبان ها فعال شده ولی اینستاگرام وعده داده که به زودی زبان های بیشتری را به این قابلیت اضافه خواهد نمود. این قابلیت از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد، بنابراین در ابتدا ممکن است زیرنویس ها کامل نباشد ولی به مرور و با یادگیری هوش مصنوعی، کیفیت آن ها بهتر خواهد شد و زبان های بیشتری به آن اضافه می گردد.اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک برای کاربرانی که از مسائل شنوایی رنج می برند بسیار مفید است. بعلاوه پیش از این تولیدنمایندگان محتوا مجبور بودند به صورت دستی زیرنویس به محتوای ویدیویی خود اضافه نمایند که اکنون با این ویژگی بسیار خوب، فرآیند کار آن ها ساده تر خواهد شد.

طبق آخرین گزارش ها از منابع معتبر، اینستاگرام بعلاوه روی روش تعاملی نو برای پلتفرم خود کار می نماید. به همین دلیل گفته می گردد که کاربران اینستاگرام به زودی قادر خواهند بود از طریق پیغام صوتی به استوری دیگر کاربران پاسخ دهند. الساندرو پالوزی که در زمینه مهندسی معکوس اپلیکیشن ها و کشف قابلیت های نو آن ها معروفیت دارد، اظهار داشت که این پلتفرم محبوب قصد ارائه چنین قابلیتی را برای کاربرانش دارد. آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام با انتشار پستی درباره این قابلیت گفت: یکی از اهداف اضافه شدن این قابلیت آن است که کاربران بتوانند حمایت بیشتری دریافت نمایند و نسبت به استوری های به اشتراک گذاشته شده سریع تر و راحت تر واکنش نشان بدهند. بعلاوه باید اشاره کنیم که با این قابلیت بخش دایرکت مسیج کاربران کمی منظم تر از قبل خواهد شد.

بعد از مدت ها انتظار، اینستاگرام اظهار داشت که ارائه قابلیت نمایش پست ها بر اساس زمان انتشار شده است. به لطف این قابلیت نو، کاربران می توانند بر لوگوی اینستاگرام در سمت چپ بخش فوقانی ضربه بزنند تا با دو گزینه Following و Favorites روبه رو شوند. با انتخاب گزینه Following، فید اینستاگرام عکس ها و ویدیوهای به ترتیب زمان انتشار را نمایش می دهد. بعلاوه برای حالت Favorites هم باید بگوییم که می توانید تا 50 اکانت دلخواه خود را تعیین کنید تا پست های ارائه شده از طرف آن ها را از دست ندهید.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5770

به "قابلیت جمع آوری یاری اقتصادی به بخش ریلز اینستاگرام اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت جمع آوری یاری اقتصادی به بخش ریلز اینستاگرام اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید