فوتبال دنیا، سانتوس: ایتالیا ما را مجبور کرد به لاک دفاعی فرو برویم، بازی دشوارتر از چیزی بود که انتظارش را داشتم

به گزارش دور زمین، فوتبال جهان- فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال می گوید برنامه تیم تحت هدایتش دفاع کردن نبوده، اما ایتالیا آنها را مجبور به این کار کرد.

فوتبال دنیا، سانتوس: ایتالیا ما را مجبور کرد به لاک دفاعی فرو برویم، بازی دشوارتر از چیزی بود که انتظارش را داشتم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال پرتغال با تساوی بدون گل شب گذشته (شنبه) مقابل ایتالیا در استادیوم سن سیرو، به عنوان صدرنشین گروه سوم از لیگ A مسابقات لیگ ملت های اروپا به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت. در این گروه ایتالیا در لیگ A ماندنی شد و لهستان نیز به لیگ B سقوط کرد.

فرناندو سانتوس در پی صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا گفت: ما در این بازی به دردسر زیادی افتادیم و اگر دستگاه فشار خون داشتم، نشان می داد ممکن ایت مسائلی برایم به وجود بیاید. فکر می کردم با توجه به سبک بازی مشابه دو تیم، بازی فوق العاده ای بگردد اما ما مسائل زیادی داشتیم. در مجموع بازی در نیمه دوم بهتر بود.

وی اضافه کرد: برنامه ما این نبود که در لاک دفاعی فرو برویم، اما شرایط بازی طوری پیش رفت که ایتالیا ما را مجبور به دفاع کردن کرد. به هر حال این بازی هم تجربه ای برای ما به منظور پخته تر شدن تیم است. در دقایق پایانی بازی می توانستم بازیکنی سریع در خط حمله بگذارم و برای رسیدن به پیروزی کوشش کنیم، اما این خطر وجود داشت که روی ضدحمله دروازه مان باز گردد. نتیجه بسیار رضایت بخش است و ما کیفیت فوتبال پرتغال را نشان دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال توضیح داد: بازی خیلی دشواری بود، دشوارتر از چیزی که انتظارش را داشتم. ما مجبور به دفاع کردن بودیم و وقتی سازمان لازم را نداشته باشید، نمی توانید حملاتی را به روی دروازه حریف طرح ریزی کنید. با این حال می دانستیم که ایتالیا کنترل بازی را در اختیار خواهد گرفت و ما را در نیمه زمین خودمان نگه خواهد داشت.

سانتوس در ادامه اعلام کرد: تا حدودی هم خودمان مقصر بودیم چون می دانستیم که ایتالیا با مارکو وراتی چطور از عمق می تواند بازیسازی کند. ما حتی نمی توانستیم توپ را حفظ کنیم. بین دو نیمه روی تخته وایت بُرد به بازیکنانم تشریح کردم که کجای کارشان اشتباه است، از این رو در نیمه دوم اوضاع بهتر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1242

به "فوتبال دنیا، سانتوس: ایتالیا ما را مجبور کرد به لاک دفاعی فرو برویم، بازی دشوارتر از چیزی بود که انتظارش را داشتم" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، سانتوس: ایتالیا ما را مجبور کرد به لاک دفاعی فرو برویم، بازی دشوارتر از چیزی بود که انتظارش را داشتم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سانتوس: ایتالیا ما را مجبور کرد به لاک دفاعی فرو برویم، بازی دشوارتر از چیزی بود که انتظارش را داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید