رونالد کومان: سخت ترین تیم دوم نصیب ما شد اما نگاه مان مثبت است، سانتوس: آلمان هم از مصاف با ما گریخت!

به گزارش دور زمین، سرمربیان تیم های ملی هلند، پرتغال و اوکراین درباره قرعه این تیم ها در مرحله انتخابی یورو 2020 اظهارنظر کردند.

رونالد کومان: سخت ترین تیم دوم نصیب ما شد اما نگاه مان مثبت است، سانتوس: آلمان هم از مصاف با ما گریخت!

به گزارش خبرنگاران ، رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند از قرعه این تیم در مرحله انتخابی یورو 2020 با وجود همگروه شدن با تیم ملی آلمان ابراز رضایت کرد. کومان که تیمش در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا نیز با ژرمن ها همگروه بود و آنها را شکست داد، گفت: آلمان در گروه ماست، سخت ترین تیم سید دوم. ما به تازگی مقابل آنها بازی نموده ایم. هم ما آنها را می شناسیم هم آنها ما را می شناسند. سایر تیم های گروه قابل قبول هستند. نگاه من به قرعه تیمم مثبت است.

در همین حال فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها از همگروه نشدن با آلمانی ها ابزار خرسندی کرد و گفت: سه کاندیدا برای کسب دو سهمیه گروه ما وجود دارد و پرتغال یکی از آنهاست (اوکراین و صربستان دو مدعی دیگر هستند). ما از رویارویی با آلمان گریختیم اما آنها هم از مصاف با ما گریختند. اوکراین و صربستان هم رقبای سرسختی هستند. هر دو آنها از گروه های شان در لیگ ملت ها صعود نموده اند. اوکراین همیشه تیم مشکل سازی بوده است. مصاف مان با لیتوانی و لوکزامبورگ هم آسان نخواهد بود چون آن دو تیم هم نشان داده اند که با سرعت در حال پیشرفت هستند. گروه سختی داریم اما پرتغال باید برای آن آماده باشد.

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین نیز به قرعه این تیم واکنش نشان داد. ستاره سابق خط حمله این تیم گفت: می دانستیم که کارمان به هیچ عنوان آسان نخواهد بود. سخت ترین تیم سید سوم، صربستان در گروه ما قرار گرفته است، همینطور قهرمان دوره قبلی رقابت ها. با این حال ما هم تیم خوبی داریم و سعی می کنیم که هدف مان را محقق کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1338

به "رونالد کومان: سخت ترین تیم دوم نصیب ما شد اما نگاه مان مثبت است، سانتوس: آلمان هم از مصاف با ما گریخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالد کومان: سخت ترین تیم دوم نصیب ما شد اما نگاه مان مثبت است، سانتوس: آلمان هم از مصاف با ما گریخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید