فلنج چیست و انواع آن [

به گزارش دور زمین، فلنج چیست و انواع آن

هر شخصی به هنگام مواجهه با احتیاج تاسیسات با نام فلنج رو به رو خواهد شد به عبارتی بهتر از چنین گفته گردد که کسانی که گذری بر تاسیسات دارند می دانند که فلنج نوعی از لوازم تاسیسات است که کار اتصال در انتهای لوله ها را برعهده دارد. اما اولین پرسشی که در فکر افراد مطرح می گردد این است که:

فلنج چیست و انواع آن [

فلنج چیست و انواع آن به چه صورت است؟ در این مقاله به توضیح آن چه ممکن ست برای شما نیز پرسش ایجاد نماید می پردازیم. این که فلنج چیست و انواع آن را چه نوع فلنج هایی تشکل می دهد از سری سوال هایی ست که پاسخ بسیار مهمی را در حوزه تاسیسات رقم می زند چرا که با استفاده از یک مارک و برند بدِ فلج می توانید آسیبی جبران ناپذیر به بخش تاسیسات محل مورد نظر برسانید. برای آن که بسیار سریع در خصوص سوال فلنج چیست توضیحاتی دهیم باید ذکر گردد که فلنج ها لوله های جوشکاری شده ای هستند که از سختی بسیاری برخوردارند که تنها راه برش آنها به وسیله دستگاه می باشد و این به معنای سخت بودن جنس آن و مناسب بودن آن برای هر احتیاجی ست.

چه فلنجی مناسب است؟

اگر در پی این هستید که یک فلنج مناسب را خریداری فرمایید باید فلنجی را تهیه فرمایید که یک بار برای همواره باشد و احتیاج حداقلی به تعویض و تعمیر داشته باشد

همان طور که تا کنون متوجه پاسخ فلنج چیست شدید باید به ادامه مبحث یعنی انواع فلنج بپردازیم. ادامه مطلب را برای این امر دنبال فرمایید.

انواع فلنج

حقیقت امر آن است که فلنج دارای انواع متفاوتی ست و این انواع را می توان در ابعاد مختلف و متفاوت دسته بندی نمود. از مهم ترین دسته بندی هایی که بیش از پیش معین می کند فلنج چیست و انواع آن به چه صورت است در این مقاله نام برده خواهد شد و سپس می توان با آگاهی بیشتری به فلنج چیست و انواع آن چیست پاسخ مناسبی داد. در ابتدا به دسته بندی فلنج با استفاده از استاندارد می پردازیم

فلنج به صورت استاندارد درجه بندی های متفاوتی دارد که به اصطلاح آن را کلاس های متفاوت فلنج می شمارند. در این بخش به 7 مورد از کلاس های متفاوت فلنج پرداخته و سپس به یک نوع دسته بندی دیگر اشاره کرده و توضیحاتی بیشتر در حوزه فلنج چیست و انواع آن ارائه خواهد شد.

انواع کلاس های فلنج

  • فلنج کلاس 150
  • فلنج کلاس 300
  • کلاس 400
  • کلاس 600
  • کلاس 900
  • کلاس 1500
  • کلاس 2500

در این بخش ممکن است این سوال مطرح گردد که منظور از کلاس فلنج چیست؟ پاسخ آن است که عدد کلاس فلنج ماکسیمم فشاری که فلنج توان تحمل آن را دارد. این فشار ها بر حسب پوند بر اینچ مربع (PSI) مشخص شده اند و مشخص آن ها با علم و آزمایش فراوان صورت پذیرفته است.

انواع فلنج از نظر جنس

  • فلنج جوشی
  • فلنج ساده
  • فلنج نر و مادگی
  • فلنج گلودار یا گردنه دار
  • فلنج کور
  • فلنج رزوه ای
  • فلنج جوشی سوکتی
  • فلنج حلقه مشترک
  • فلنج لبه دار
  • فلنج اسلیپان
  • فلنج چدنی یا فولادی

موارد ذکر شده تنها و تنها انواع فلنح از نظر جنس و خاصیت را ذکر می کند که جهت مطالفعه بیشتر می توانید به وسیله برترین سایت مرتبط با فلنج یعنی صنعت آریان در ارتباط باشید. جهت این امر به روی کلمه فلنج و انواع آن کلیک فرمایید تا به صفحه مورد نظر راهنمایی شوید. بعلاوه جهت خرید، سفارش و مشاوره رایگان در خصوص فلنج جوشی نیز می توانید به روی کلمه فلنج جوشی در اولین بخش تقیم بندی دوم کلیک کرده و به مطالب رایگان مرتبط با آن وارد شوید. بعلاوه دیگر محصولات را نیز می توانید به صورت رایگان مورد مطالعه قرار دهید و در صورت احتیاج به آن ها نیز می توانید با حداقل قیمت ممکن و موجود در بازار دست بع خرید این محصولات بزنید.

در خصوص قیمت انواع فلنج نیز می توان چنین گفت که به نسبت کاربرد فراوانی که دارند بسیار خوش قیمت و به صرفه اند و بودجه ای که برایشان اختصاص داده می گردد بسیار اندک است در مقابل اندازه کاربرد و کارکردی که دارند. البته اگر از لینک های قرار داده شده تهیه فرمایید این قیمت نیز به حداقل اندازه ممکن خواهد رسید. قطعا رضایت خاطر شمارا به همراه خواهد داشت. هرگز نباید فراموش کنید که این محصول یکی از مهم ترین محصولات حوزه تاسیسات است و تاسیسات نیز خود به تنهایی از بخش های مهم یک زندگی، ساختمان و یا… خواهد بود پس بهتر است همین حالا برای خرید و دریافت آن اقدام فرمایید.

به احتمال بسیار هر آن چه مورد احتیاج شما در حوزه و در ارتباط با پاسخ پرسش فلنج چیست و انواع آن تامین شده و به پاسخ به صورت کامل دست پیدا کرده اید. برای کامل کردن پاسخ فلنج چیست و انواع آن می توانید این موضوع را آنالیز نمایید که برترین ویژگی این محصول از حوزه محصولات تاسیسات آن است که امکان قرار گرفتن به روی محصولات و لوازمی که احتیاج به جداسازی دارند نیز در آن ها وجود دارد و این خود به تنهایی انعطاف کامل و مهم این محصول را به رخ دیگر رقبای آن می کشاند. زین پس دیگر هیچ تعللی منطقی نیست. برای دریافت فلنج بهتر است هرچه سریع تر اقدام کرده و جهت خرید آن قدم برداشته و سفارش خود را ثبت نمایید.

منبع مقاله sanataryan.com است و شما می توانید برای یافتن اطلاعات بیشتر در همین حوزه با دیگر محتوای ان سایت همراه شوید

منبع: اتاق
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5555

به "فلنج چیست و انواع آن [" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلنج چیست و انواع آن ["

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید