فروش 2 میلیارد دلاری برای انتقام جویان: انتها بازی

به گزارش دور زمین، جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم های انتقام جویان با رساندن فروش جهانی خود به 1.915 میلیارد دلار در آستانه ورود به جمع چند فیلم دو میلیارد دلاری تاریخ سینما نهاده شد.

فروش 2 میلیارد دلاری برای انتقام جویان: انتها بازی

به گزارش ایسنا، این فیلم علاوه بر فروش 1.915 میلیارد دلاری که به احتمال فروان با فروش امروز (شنبه) از مرز 2 میلیارد دلار در گیشه جهانی عبور خواهد نمود، در گیشه سینماهای آمریکا نیز به فروش 500 میلیون دلاری دست یافته است.

انتقام جویان: انتها بازی جدیدترین محصول استودیو مارول و کمپانی دیزنی در هفته نخست اکران نیز با فروش نجومی 1.2 میلیارد دلاری، رکورد بالاترین فروش آغازین تاریخ سینما را نیز به نام خود ثبت کرد و در سینمای آمریکا نیز با ثبت فروش 350 میلیون دلار، رکورددار فروش آغازین تمام ادوار شد.

این فیلم دنباله انتقام جویان: جنگ ابدیت (2018) و همچنین انتقام جویان (2012) و انتقام جویان: عصر اولتران (2015) است و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که برادران روسو آن را با فیلمنامه ای مشترک از کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی کارگردانی نموده اند.

انتقام جویان: انتها بازی هم اکنون پس از فیلم های آواتار (2.787 میلیارد دلار)، تایتانیک (2.187 میلیارد دلار)، جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (2.068 میلیارد دلار) و انتقام جویان: جنگ ابدیت، در رتبه پنجم پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما در گیشه جهانی قرار گرفته است و به با ادامه روند فروش پیروز خود می تواند به صدر جدول پرفروش ترین فیلم های تاریخ راه یابد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1792

به "فروش 2 میلیارد دلاری برای انتقام جویان: انتها بازی" امتیاز دهید

2 کاربر به "فروش 2 میلیارد دلاری برای انتقام جویان: انتها بازی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 2 میلیارد دلاری برای انتقام جویان: انتها بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید