فروشگاه اینترنتی چقدر عایدی دارد؟

به گزارش دور زمین، هر ایرانی به طور میانه، 300 هزارتومان از عایدی ماهانه خود را صرف خرید اینترنتی می نماید. به گزارش مرکز تجارت الکترونیک ایران، سهم خرید اینترنتی در کشور، سالانه با رشدی 100 درصدی روبرو است.

فروشگاه اینترنتی چقدر عایدی دارد؟

مرکز تجارت الکترونیک ایران، در گزارش دیگری اعلام نموده است که با شروع پاندمی کرونا، تعداد کسب وکارهایی که با دریافت نشان اینماد اقدام به فروش در فضای وب نموده اند، از 28 هزار عدد در سال 99، به 89 هزار در شش ماهه اول سال 1400 رسیده است. در چنین شرایطی، هر لحظه ای که برای ورود به بازار اینترنتی تعلل کنید، رقبای بیشتری در برابر شما ظهور خواهند کرد.

اگر شما هم کالایی برای عرضه دارید اما درباره شروع یک کسب وکار اینترنتی چندان مطمئن نیستید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله ابتدا ابزارهای حیاتی برای حضور در فضای آنلاین و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی می کنیم. پس از آن با هم می خوانیم که نسبت هزینه به عایدی فروشگاه اینترنتی چقدر است.

3 گام تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی

اما اگر شما هم مجذوب آمارهای بالای خرید اینترنتی در کشور شده اید، بهتر است ابتدا نحوه راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی را بدانید. 3 ابزار یا 3 قدم آسان وجود دارد تا هویت دیجیتالی برند خود را در فضای وب بسازید.

تمرکز بر انجام صحیح این سه مرحله یا دریافت خدمات از بهترین ها در این زمینه، شما را به یک برند خوش نام و محبوب در جهانی مجازی تبدیل می نماید.

1. وبسایت فروشگاهی؛ ویترین مجازی خود را شکیل بچینید

در هر دقیقه، چیزی حدود 400 وب سایت به جهانی وب اضافه می شوند. اما تعداد زیادی از آن ها آینده ای در این فضا نخواهند داشت.

برای آنکه بتوانید در فکر و مرورگر مخاطبانتان ماندگار باشید، داشتن یک وبسایت حرفه ای و شکیل حرف اول را می زند. شاید شما کارآفرین، فروشنده یا صاحب بیزنس موفقی باشید، با این حال در جهانی اینترنت حتی فروش هم قوانین متفاوتی دارد که برای برنده شدن در آن، بهتر است به سراغ حرفه ای ها بروید.

شرکت ها و طراحان مختلفی آماده ارائه خدمات طراحی وبسایت فروشگاهی به شما هستند. با این حال بهتر است هنگام انتخاب، عوامل زیر را در نظر بگیرید.

  • مهارت کافی در طراحی UI و UX
  • طراحی ریپانسیو
  • خلاقیت
  • رعایت اصول سئو در کدنویسی سایت
  • طراحی قالب اختصاصی

یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در کشور، آژانس خلاق وبسیما است. نکته برجسته درباره خدمات آژانس وبسیما، تلفیق دانش و خلاقیت برای پیاده سازی هویت دیجیتالی مشتریان خود در فضای وب است. وبسیما برای شما وبسایت طراحی نمی نماید، بلکه با شناخت ابعاد و زوایا برند شما، یک هویت منحصر به خودتان می سازد.

شما می توانید در صفحه طراحی سایت درباره نحوه کار آژانس وبسیما بیشتر مطالعه کنید و با این برند محبوب و باتجربه بیشتر آشنا شوید.

2. سئو سایت؛ فرمانروای صفحه نتایج گوگل باشید

اما برای جلب مشتری در فضای آنلاین، فقط داشتن یک وبسایت حرفه ای کافی نیست. دومین ابزاری که برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین احتیاج داریم، خدمات سئو است.

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، مشتریان بالقوه شما را شناسایی می نماید، وبسایت فروشگاهی شما را به کاربران نشان می دهد و مانند یک آشنای قابل اعتماد، خرید از شما را به آن ها توصیه می نماید.

برای آنکه بتوانید سئو سایت خود را بهبود بدهید، باید بر روی محتوای صفحات، لینکسازی آن ها و بستر تکنیکال سئو تمرکز کافی داشته باشید.

بعضی از کسب وکارها ترجیح می دهند بخش سئو سایت را به صورت درون سازمانی جلو ببرند. با این حال عدم دانش کافی در زمینه SEO سبب می گردد در قعر صفحات نتایج گوگل درجا بزنید و جزو 90% وبسایت های جهان باشید که تقریباً هیچ کلیکی از سوی کاربران دریافت نمی نمایند!

پیشنهاد می کنیم مجموعه ای را انتخاب کنید که علاوه بر طراحی سایت، خدمات سئو مطلوبی نیز به شما ارائه دهند. در چنین حالتی بدون نگرانی از افشای اطلاعات، تداخل در یکپارچگی هویت دیجیتال و صرف زمان بسیار زیاد برای معرفی برند به یک شرکت دیگر، می توانید در سریع ترین زمان ممکن وارد زمین رقابت شوید.

آژانس خلاقیت وبسیما با بیش از ده سال سابقه در زمینه خدمات و مشاوره سئو و خدمات طراحی سایت، آماده شروع همسفرشدن با شما در راستا کسب وکارتان است.

پیشنهاد می کنیم برای محاسبه هزینه طراحی سایت و دریافت خدمات مشاوره سئو، به وسیله شماره تماس 91077701 با کارشناسان وبسیما در ارتباط باشید.

3. دیجیتال مارکتینگ؛ یک قدم جلوتر از رقبا باشید

سئو یک رشد پایدار است. اما زمانی که جای پای محکمی در فضای وب دارید، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند کسب وکار شما را زیر و رو کند.

به گزارش IBM، 55% از خریداران اینترنتی، جستجوی خود برای انتخاب محصول علاقه شان را به شبکه های اجتماعی می برند. این عدد به آن معناست که این روزها چیزی حدود نیمی از مردم، ترجیح می دهند خرید خود را مستقیماً از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام انجام دهند.

اما برای آنکه بتوانید امپراطوری خود را در شبکه های اجتماعی نیز توسعه دهید، یک راه طلایی برای شما وجود دارد؛ خدمات دیجیتال مارکتینگ را به شاهان بسپارید!

آژانس خلاقیت وبسیما علاوه بر خدمات طراحی سایت و سئو، در صدد برطرف سومین احتیاج اساسی مشتریان خود، یعنی فعالیت هدفمند در سوشال مدیا است.

بر همین اساس، با پایه گذاری دپارتمان شاهان جمعی از حرفه ای ترین و خلاق ترین دیجیتال مارکترهای کشور را گرد هم آورده تا صفر تا صد خدمات مارکتینگ مانند برگزاری کمپین ها، ساخت و فراوری محتوا در شبکه های اجتماعی و فروش محصول را برای کسب وکارهای بلندپرواز انجام دهد.

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی؛ موفقیت گران قیمت نیست!

عایدی فروشگاه اینترنتی کاملاً وابسته به جنس کسب وکار و نحوه قیمت گذاری است. هیچ محدودیتی برای عایدیزایی از فروشگاه اینترنتی وجود ندارد.

به زبانی دیگر یک فروشگاه اینترنتی می تواند بین 10 تا 100 میلیون و حتی بیش تر از این ارقام هم در ماه عایدی داشته باشد. همه چیز به بازی هوشمندانه در زمین کسب وکار بستگی دارد.

اما بهتر است به جای آنکه بپرسیم فروشگاه اینترنتی چقدر درامد دارد؟ بدانیم راه اندازی آن چقدر هزینه دارد؟ برای آنکه بتوانید قلمرو خود را در وب فارسی توسعه دهید، احتیاجی نیست هزینه های گزافی برای تبلیغات پرداخت کنید.

داشتن یک وبسایت حرفه ای و تمرکز بر بهبود سئو آن، یک موفقیت پایدار را برای شما ایجاد می نماید. به این شکل حتی زمان خواب هم درحال دیده شدن و حتی فروش هستید.

مجموعه های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، هزینه ای متناسب با احتیاجهای کسب وکار شما ارائه می دهند. آژانس خلاقیت وبسیما درباره هزینه خدمات خود می گوید:

بی کیفیت نیستیم تا مقرون به صرفه باشیم، بی انصاف نیستیم تا گران باشیم.

در وبسیما این مشخص هزینه با نهایت دقت و وسواس انجام می گردد تا مشتریان بدون دغدغه اقتصادی، تجربه ای خوشایند از همکاری با بهترین شرکت خدمات سئو و طراحی سایت کشور داشته باشند.

شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی سفارش سایت فروشگاهی فرایند خلق قلمرو دیجیتالی بی همتای خود در وب فارسی را شروع کنید.

آژانس خلاقیت وبسیما؛ یک اراده تا پرواز فاصله دارید

در آژانس خلاقیت وبسیما، هیچ فرصتی از دست نمی رود. وبسیما با تمرکز بر روی فروش برای وبسایت های فروشگاهی، احتیاج مخاطبانتان را به درستی می شناسد، قابلیت های برندتان را درک می نماید و پلی محکم برای ایجاد ارتباط میان این دو ارائه می دهد.

همین حالا به وسیله آدرس Websima.com یا شماره تماس 91077701 با بخش فروش آژانس خلاقیت وبسیما در ارتباط باشید. برای آنکه بر فراز قلمروی برند خود، از شبکه های اجتماعی تا وب فارسی پرواز کنید، فقط یک اراده احتیاج است!

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5065

به "فروشگاه اینترنتی چقدر عایدی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه اینترنتی چقدر عایدی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید