فرماندار میرجاوه: خسارت سیلاب به چند خانه روستایی در ریگ ملک، شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند

به گزارش دور زمین، فرماندار میرجاوه گفتبارندگی های شدید شب گذشته در شهرستان میرجاوه به چند خانه روستایی در بخش ریگ ملک خسارت وارد نموده است.

فرماندار میرجاوه: خسارت سیلاب به چند خانه روستایی در ریگ ملک، شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند

به گزارش خبرنگار از ، گفت سرحدی فرماندار میرجاوه گفت:میزان بارندگی شب گذشته در شهرستان میرجاوه 16میلی متر، بخش لادیز 22میلی متر و روستای جون آباد 34میلی متر بوده است که خسارتی نیز به بخش های مختلف وارد نموده است.

بعضی خبر های نادرست در فضای مجازی پخش شده مبنی بر اینکه 3سه نفر به قصد شنا به رودخانه لادیز رفتند که گرفتار سیلاب شدند و یک نفر غرق شده و دو نفر دیگر نجات پیدا کردند در صورتیکه این سه نفر راکب موتور سوار در گودالی در رودخانه لادیز گرفتار شدند که متاسفانه یک نفر غرق و مفقود می گردد.

ستاد بحران شهرستان بلافاصله تشکیل شده و هلال احمر با همکاری مردم بومی جستجو برای کشف جسد فرد غرق شده را شروع نموده و در ساعت 13:30 چهارشنبه، جسد این فرد در محل حادثه پیدا شد.

بارندگی دیشب خساراتی به محور های مواصلاتی روستایی زده و ریل راه آهن در محدوده پاسگاه ملندی را تخریب نموده است و همچنین در بخش مرزی ریگ ملک به چند خانه روستایی خساراتی وارد شده است که اکیپ های امدادی به محل های حادثه دیده اعزام شده اند.

پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1600

به "فرماندار میرجاوه: خسارت سیلاب به چند خانه روستایی در ریگ ملک، شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار میرجاوه: خسارت سیلاب به چند خانه روستایی در ریگ ملک، شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید