فراخوان اولین دوره جذب استارت آپ در موسسه تبیان اعلام شد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، مؤسسه تبیان با هدف ایجاد هم افزایی و خلق فرصت های مشترک، تبادل دانش فنی و تکنولوژی همچنین مشارکت روی طرح های فناورانه و استارت آپ های تسهیل گر زندگی، از تاریخ 19 تا 22 خردادماه در هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری INOTEX 2019 میزبان استارت آپ ها و شرکت های فناور خواهد بود.

فراخوان اولین دوره جذب استارت آپ در موسسه تبیان اعلام شد

صاحبان ایده و کسب و کارهای نوپا می توانند از طریق سایت مرکز شتابدهی تبیان به آدرس www.noavar.tebyan.net در فراخوان اولین دوره جذب استارت آپ ثبت نام کنند.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر، در ایام برگزاری نمایشگاه (19 تا 22 خردادماه) به مشاوران و مربیان مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس، طبقه دوم، غرفه 88 مراجعه کنند.

نمایشگاه اینوتکس هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه امسال بیش از 200 استارت آپ و 100 شرکت دانش بنیان به علاوه حدود 60 مجموعه سرمایه گذاری با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف در این نمایشگاه 4 روزه شرکت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1846

به "فراخوان اولین دوره جذب استارت آپ در موسسه تبیان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان اولین دوره جذب استارت آپ در موسسه تبیان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید