فدراسیون ژیمناستیک 25 میلیارد بدهی دارد

به گزارش دور زمین، رئیس فدراسیون ژیمناستیک می گوید سال 93 ماهیانه 130 میلیون تومان به 80 نفر از طریق این فدراسیون حقوق پرداخت می گردیده است.

فدراسیون ژیمناستیک 25 میلیارد بدهی دارد

به گزارش خبرنگاران، زهرا اینچه درگاهی در مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک استان اظهار کرد: اوایل مرداد سال گذشته که فدراسیون را تحویل گرفتیم می گفتند بدون بدهی و با 300 میلیون تومان فدراسیون را تحویل داده اند اما متاسفانه اینطور نبود و امروز با وجود اینکه خیلی از بدهی ها را پرداخت نموده ایم دو و نیم میلیارد تومان دیگر بدهی داریم.

وی ادامه داد: این در حالیست سال گذشته دریافتی ما از وزارت ورزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و با این شرایط سخت فدراسیون را اداره می کنیم.

اینچه درگاهی اعلام کرد: 990 میلیون تومان بدهی معوقه مالیات، 950 میلیون هم بدهی شرکت توسعه و تجهیز است که قسط بندی گردیده و... که این بدهی ها انباشتگی سالیان گذشته است.

رئیس فدراسیون در ادامه با بیان اینکه اسپانسرهایی را جذب نموده ایم، اضافه کرد: پرداختی این ها در مقابل هزینه های ما کم است. به ورزش پایه ژیمناستیک آن گونه که باید و شاید بها داده نمی گردد.

وی اعلام کرد: سال 93 ماهیانه 130 میلیون تومان فدراسیون ژیمناستیک حقوق پرداخت می نموده و 80 نفر در لیست حقوق بگیران بودند و با اینکه 42 ساله در ژیمناستیک هستم اما خیلی از آن افراد را نمی شناختم و این در حالیست که ما الان با هشت نفر فدراسیون را اداره می کنیم.

اینچه درگاهی با اشاره به اصلاح چارت فدراسیون توضیح داد: هر شاخه ما رئیس و دبیر خودش را دارد و در واقع یک مینی فدراسیون است.

وی با اشاره به اینکه حمزه امین منش رئیس هیئت لرستان مدیر تیم های ملی هنری است، تاکید نمود: ما فدراسیون ژیمناستیک تهران نیستیم و هرکجای کشور که بدانیم افراد توانمندی دارد از آنان استفاده می کنیم و فدراسیون به وسعت ایران هستیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک یادآور شد: از سال 2010 تا 2017 فقط 9 مدال بین المللی در این رشته کسب گردیده بود اما از سال گذشته تاکنون 54 مدال گرفتیم که 24 مورد آن طلا بوده و برخی از این مدال ها مسبوق به سابقه نبوده است.

وی تاکید نمود: برای المپیک 2020 قولی نداده ایم اما برنامه اصلی ما کسب سهمیه در 2024 و در این راستا کوشش می کنیم و برای این هدف برنامه های زیادی در رده های پایه تهیه نموده ایم.

اینچه درگاهی گفت: عملکرد هیئت ژیمناستیک لرستان مورد رضایت ماست و امیدواریم این فعالیت ها ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 711

به "فدراسیون ژیمناستیک 25 میلیارد بدهی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون ژیمناستیک 25 میلیارد بدهی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید