غذاهای برترین رستوران فرودگاهی جهان در ناریتای توکیو

به گزارش دور زمین، غذاهای سرو شده در فرودگاه ها از محبوبیت چندانی در رابطه با کیفیت و طعم برخوردار نیستند و از این رو، بیشتر مسافران و گردشگران ترجیح می دهند تا پیش از مراجعه به فرودگاه غذای خود را در یکی از رستوران های معتبر صرف نمایند. ولی به تازگی، فرودگاه بین المللی ناریتای (Narita) توکیو در این خصوص ساختارشکنی نموده و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. از این رو، بخش مشتریان سایت هوانوردی اسکای ترکس (Skytrax) نام رستوران این فرودگاه را در فهرست برندگان جوایز سالیانه خود قرار داده است. منوی این رستوران متشکل از انواع غذاهای تازه و دریایی است و امتحان طعم این غذاها خالی از لطف نخواهد بود. لازم به ذکر است رستوران فرودگاه ناریتای در ترمینال شماره یک واقع بوده و طعم سوشی کیتوتاتسو (Kyotatsu) آن اجتناب ناپذیر است.

غذاهای برترین رستوران فرودگاهی جهان در ناریتای توکیو

حتی بعضی از مسافران صرفا برای امتحان طعم این سوشی برنامه سفر خود را از این فرودگاه تنظیم می نمایند، زیرا ماهی مورد استفاده برای تهیه آن ها از تسوکیجی (Tsukiji)؛ معروف ترین فروشگاه توکیو، تهیه می گردد.

صف های تهیه غذا در بعضی مواقع بیش از حد طولانی می شوند، بنابراین بهتر است تا مسافران از سینی بنتو (bento - قابل حمل) با غذاهای آماده استفاده نمایند. ولی اگر زمان بیشتری در اختیار دارید، به هیچ وجه از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران ناریتای یکی از برترین مکان هایی است که می توان سوشی کیوتاتسو را در آنجا امتحان کرد.

این رستوران، همچون رستوران های فست فود دارای منوی سه بعدی (3D) است، بنابراین مشتریان می توانند غذای خود را پیش از سفارش مشاهده نمایند.

نودل سوبا و تمپورا (tempura - نوعی غذای ژاپنی) نیز در منوی غذایی این رستوران قرار دارند.

اگر شما نیز از هواداران رامن (ramen) هستید، در این رستوران می توانید یک کاسه داغ از این غذا را نوش جان کنید.

غذاهای رستوران محدود به غذاهای ژاپنی نبوده و تعدادی از غذاهای غربی مانند تست فرانسوی در کافی شاپ رویال ترمینال یک سرو می شوند.

از نظر مشتریان دائمی این رستوران، کتلت ادویه کاری یکی از برترین گزینه ها در منو است.

در ترمینال شماره دو نیز آشپزخانه بلو اسکای میسو (Blue Sky Miso) در حال ارائه انواع غذاهای متنوع ژاپنی به مشتریان خود است.

مشتریان این رستوران هوادار پر و پا قرص سوپ و کمبوی این رستوران هستند.

اگر هوادار اسپاگتی هستید، می توانید در رستوران گئومن (Goemon) واقع در ترمینال شماره 1 از طعم اسپاگتی به سبک ژاپنی لذت ببرید.

البته در حین حضور در این فرودگاه نباید صرف چای ژاپنی را فراموش کرد.

منبع: کجارو / businessinsider
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5765

به "غذاهای برترین رستوران فرودگاهی جهان در ناریتای توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهای برترین رستوران فرودگاهی جهان در ناریتای توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید