عقاب بعد از اوج گرفتن مثل اف 16 به خرس گریزلی حمله کرد

به گزارش دور زمین، بیابان آلاسکا وسیع و زیبا است. آلاسکا خانه بسیاری از موجودات نمادین است. ممکن است هم با خرس گریزلی قدرتمند و هم با عقاب سرسفید با شکوه آشنا باشید. خرس گریزلی که در بسیاری از زیست گاه های مختلف یافت می گردد غالباً سلطنت می نماید.

عقاب بعد از اوج گرفتن مثل اف 16 به خرس گریزلی حمله کرد

به گزارش ساناپرس، گریزلی با هیکل باشکوه و خز نقره ای خود که مانند رشته کوه موج می زند، یک رقیب برای پادشاهی بیابان آمریکا است. مشاهده خرس گریزلی خواه برای ماهیگیری ماهی قزل آلا در رودخانه ای خروشان یا پرسه زدن در جنگل های سرسبز باشد، گواهی بر روح رام نشده این سرزمین است.

با این حال، چشمان خود را به آسمان نگاه دارید، زیرا عقاب سرسفید از بالای سر آن اوج می گیرد! این پرنده به علت طول بال های چشمگیر و سر پر های سفید جسور خود مشهور است. این پرنده مظهر آزادی و قدرت است. همانطور که بر فراز رودخانه ها و کوه ها می چرخد، عقاب نمادی از آبی وحشی است.

آیا عقاب های طاس خرس ها را شکار می نمایند؟

اگرچه در ویدئوی زیر، عقابی را می بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه ای است، اما معمولاً طعمه های بزرگ تر از گوزن های کوچک را شکار نمی کند.

برخورد های تهاجمی بین این ساکنان جنگل می تواند به دلایلی مانند کمبود غذا در منطقه باشد، یا اگر خرس برای نزدیک شدن به لانه عقاب سرگردان باشد.

حتی اگر یک عقاب بدنبال شکار خرس ها نباشد، چنگال های قلاب مانند و منقار تطبیقی آن ها برای تأثیرگذاری کافی است.

این سلاح های طبیعی همه کاره برای مجموعه ای از حملات تهاجمی و تدافعی عالی هستند و عقاب های سرسفید به خوبی از آن ها استفاده می نمایند!

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5980

به "عقاب بعد از اوج گرفتن مثل اف 16 به خرس گریزلی حمله کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقاب بعد از اوج گرفتن مثل اف 16 به خرس گریزلی حمله کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید