عرضه نانومنسوجات ایرانی به 3 کشور همسایه

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، رحیم حجتی، مدیرعامل یک شرکت فراوری کننده جوراب نانو گفت: سال گذشته پیروز به صادرات محصولات خود به چند کشور همسایه شدیم. عمان و کویت از جمله مقاصد صادراتی منسوجاتی نانویی ما بودند.

عرضه نانومنسوجات ایرانی به 3 کشور همسایه

حجتی درباره راهبردهای گسترش بازار خارجی این شرکت اضافه نمود: شرکت در نمایشگاه ها یکی از راهبردهای اصلی شرکت برای بازاریابی محصولات است. در یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو که در سال گذشته برگزار گردید پیروز به مذاکره با خریدارانی از عمان و کویت شدیم و این مذاکرات منجر به صادرات نانومحصولات ما به این دو کشور شد.

وی درباره راهبردهای فروش در داخل کشور می گوید: برای معرفی بهتر محصولات خود، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده ایم تا به وسیله این فروشگاه معرفی و توزیع محصولات به صورت مستقیم انجام گردد و مصرف کننده بتواند به راحتی و بدون واسطه خرید خود را انجام دهد.

حجتی اضافه نمود: این شرکت محصولات متنوعی دارد که از آن جمله می توان به جوراب های آنتی باکتریال، لباس تب نمای نوزاد، پیش بند چربی گریز، حوله های سوپرجاذب آنتی باکتریال اشاره نمود. پیش بند چربی گریز قابلیت دفع هرگونه چربی را با خاصیت آنتی باکتریال دارد که از تجمع میکروب پیرامون نوزاد جلوگیری می نماید. حوله های سوپر جاذب با جذب سریع آب باعث طراوت و شادابی پوست می گردد که از قابلیت جذب بسیار بالایی نسبت به حوله های موجود در بازار برخوردار است.

وی اضافه نمود: این حوله با قدرت آنتی باکتریال از انتقال باکتری ها روی پوست جلوگیری می نماید. در فراوری این محصولات از نانوسیلیکا و نانوذرات کیتوسان استفاده شده است که این مواد نیز توسط خود شرکت جوراب فراوری می گردد. در واقع نانومواد مورداستفاده در محصولات در خود شرکت فراوری شده و برای این محصولات نیز گواهی نانومقیاس دریافت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1730

به "عرضه نانومنسوجات ایرانی به 3 کشور همسایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نانومنسوجات ایرانی به 3 کشور همسایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید