عادل فردوسی پور: 90 صادق است

به گزارش دور زمین، عادل فردوسی پور مهمترین ویژگی نود در این سال ها را صداقت این برنامه بیان کرد.

عادل فردوسی پور: 90 صادق است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، تهیه کننده و مجری برنامه ورزشی نود درباره این برنامه مطرح کرد: وابستگی نداشتن به هیچ تیم، گروه و جریان خاص و البته کوشش مستمر برای نورافکن انداختن روی فسادها و نقاط تاریک فوتبال در این زمینه بسیار مهم بوده است.

فردوسی پور توضیح داد: همواره سعی کردیم هیجان و جذابیت ذاتی فوتبال را به خانه های مردم بیاوریم و در کنار آن با صحبت درباره کاستی ها و فسادهای موجود در فوتبال و از صندلی رسانه نسبت به اصلاح وضع موجود وظیفه مان را انجام بدهیم.

او درباره تأثیر برنامه های ترکیبی به ویژه ورزشی در افزایش جذب مخاطب اظهار کرد: در کشور ما علاقه بسیار زیادی به ورزش و به خصوص فوتبال وجود دارد. جمعیت چند 10 میلیونی علاقه مند به فوتبال داریم که به شدت پیگیر این رشته ورزشی و برنامه های مرتبط با آن هستند؛ بنابراین هر چه در این حوزه برنامه های بهتر و جذاب تری ساخته گردد به طور مستقیم به جذب مخاطب یاری می نماید.

فردوسی پور اظهار کرد: در چند سال گذشته به استانداردهای جهانی در برنامه سازی ورزشی نزدیک تر شدیم، اما هنوز از نظر زیر ساخت ها، ایده و اجرا فاصله قابل توجهی وجود دارد و جای کار در این زمینه زیاد است.

عادل فردوسی پور مجری برنامه نود که سال جاری جزو برنامه های شاخص بخش مردمی و کاندیدای دریافت جایزه در جشنواره تلویزیونی جام جم است، درباره ضرورت برگزاری این جشنواره اعلام کرد: در انتها هر سال ارزیابی برنامه های صداوسیما صورت می گیرد و تقدیر از برنامه های برتر صداوسیما اتفاق مثبتی است که باعث ایجاد انگیزه برای برنامه سازها می گردد.

او گفت: رأی مثبت مردم در بخش مردمی جشنواره جام جم بهترین قدردانی برای یک برنامه ساز است و می تواند انرژی لازم را برای ادامه فعالیت به برنامه ساز و عوامل یک برنامه بدهد.

این مجری درباره ارتقای سطح کیفی جشنواره جام جم گفت: اگر در تبلیغ جشنواره و برنامه ها بهتر و جذاب تر عمل گردد مشارکت بیشتری از سوی مخاطب دیده می گردد و حضور آن ها پر رنگ تر خواهد بود.

مجری برنامه ورزشی نود در انتها درباره بخش مردمی جشنواره جام جم و انتخاب برترین ها به وسیله رأی مردم، مطرح کرد: این اتفاق بسیار مثبت است که بهترین ها با نظر مردم که مخاطبان ما هستند، انتخاب می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1636

به "عادل فردوسی پور: 90 صادق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل فردوسی پور: 90 صادق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید