طرح ملی مسکن در جزیره کیش اجرا می گردد

به گزارش دور زمین، مدیرعامل منطقه آزاد کیش از اجرای طرح ملی مسکن در این جزیره اطلاع داد و گفت: گرانی مسکن در جزیره کیش بر آینده منطقه تاثیر منفی دارد.

طرح ملی مسکن در جزیره کیش اجرا می گردد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، جعفر آهنگران با بیان اینکه توسعه زیرساخت های انرژی، اتمام طرح های نیمه تمام وحمایت از بخش خصوصی از مهم ترین رویکرد های سازمان منطقه آزاد کیش است برتسهیل شرایط سفر به کیش، تکریم ارباب رجوع، توانمند سازی نیرو های انسانی و بهینه سازی فرایند ها در این منطقه آزاد تاکید نمود.

وی ادامه داد: گرانی مسکن در جزیره کیش مسئله ای است که بر آینده منطقه و کیفیت فعالیت منابع انسانی تاثیر منفی دارد. به همین دلیل ساخت واحد های طرح ملی مسکن و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی تعدیل قیمت ها در جزیره کیش را دغدغه معیشتی ساکنان این منطقه مطرح کرد و اضافه نمود: در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان سازمان؛ اقدامات موثر و کارآمد در این زمینه اجرا شده و استمرار خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به امضا تفاهم نامه ای با وزارت نیرو، گفت: اجرای طرح نیروگاه برق، که از دوره های مدیریتی قبل تا امروز با هدف تامین بخشی از انرژی الکتریکی مورد احتیاج جزیره کیش برنامه ریزی شده بود پیگیری و در نهایت مقرر شد با همکاری شرکت مادر تخصصی فراوری نیروی برق یکی از زیرمجموعه های وزارت نیرو به مرحله اجرا درآید.

وی اضافه نمود: طبق برآورد اجرا شده نصب و راه اندازی این نیروگاه مبلغی بالغ بر 24 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4365

به "طرح ملی مسکن در جزیره کیش اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ملی مسکن در جزیره کیش اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید