راهنمای شهر زیبای بانکوک

به گزارش دور زمین، بانکوک یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم یک بار هم شده به بازدید آن‌ها بروید. قبل از سفر به این شهر باید یک برنامه سفر کامل داشته باشید تا بتوانید در وقت و سفر خود هزینه کنید.

راهنمای شهر زیبای بانکوک

سفر با تور بانکوک همیشه برای مسافران هیجان انگیز است. بانکوک پایتخت تایلند و بزرگترین شهر این کشور می‌باشد. این شهر زیبا دارای ساختمان های بلند، کاخ های زیبا، معابد تاریخی، کلوپ های شبانه و خیابان های پر هیاهو با انواع فروشندگان و دستفروشان محلی می‌باشد. با اینکه شهر بانکوک همیشه دارای ترافیک سنگین و هوای نسبتا آلوده است اما از زیبایی طبیعی بی بهره نمانده و دارای مناظری بسیار سرسبز و زیبا با انواعی از گیاهان گرمسیری است. می توانید از خیابان معروف و توریستی این شهر به نام Khaosan دیدن کنید. این خیابان پر رفت و آمد دارای انواع فروشگاه های مختلف برای خرید با قیمت هایی ارزان و رستوران ها و غذاخوری های مختلف می باشد. شهر بانکوک دارای تعداد زیادی معابد تاریخی زیباست از قبیل Wat Phra Kaew که دارای زمرد بودا می‌باشد. در تور بانکوک می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

از دیگر دیدنی های شهر بانکوک می‌توان به بازدید جاذبه‌هایی همچون باغ وحش ها، پارک آبی و آکواریوم های دیدنی و پارک فیل ها اشاره نمود. از مسابقات ورزشی محبوب در این شهر می توان به بوکس تایلندی و اسب سواری اشاره کرد. غذاهای تایلندی با طعم های تند و آتشین بسیار معروف هستند. از فروشندگان و دکه های غذایی خیابانی گرفته تا رستوران های مجلل در این شهر، همگی انواعی مختلفی از غذاهای خوش طعم تایلندی را سرو می کنند. همچنین بانکوک دارای تعداد زیادی کلوپ های شبانه و بار با اجراهای مختلف است. با توجه به وضعیت سنگین ترافیک در این شهر، بهترین روش برای تردد در سطح شهر استفاده از قطارهای هوایی و مترو است. یکی از تجربه های خوب و فراموش نشدنی هم استفاده از قایق و عبور از کانال‌ها می‌باشد.

انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 34

به "راهنمای شهر زیبای بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای شهر زیبای بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید