بهترین شهربازی و پارک آبی کوالالامپور

به گزارش دور زمین، پارک‌های موضوعی یا همان شهربازی ها و پارک های آبی در کوالالامپور، برای گذراندن یک روز پر از تفریح و هیجان همراه با تمام اعضای خانواده در تور مالزی، ایده‌آل هستند؛ جایی که بچه‌ها با هر سن و سالی می‌توانند از ترن‌سواری‌های هیجان‌انگیز و بازی‌های چالش‌برانگیز لذت ببرند. برای بسیاری از مسافران تور کوالالامپور، شهربازی‌ها یکی از انگیزه‌های اصلی سفرهایشان هستند. بسیاری از این پارک‌های تفریحی، هتل‌های باکیفیت، فروشگاه‌های بسیار بزرگ برای خرید و گزینه‌های فراوان برای غذا خوردن را هم در اختیار توریست‌ها قرار می‌دهند و به این صورت به یک مقصد راحت و عالی برای خانواده‌ها تبدیل می‌شوند. شما نه تنها می‌توانید گستره متنوعی از سواری‌های آبی و زمینی را در این شهربازی‌ها پیدا کنید، بلکه تعداد زیادی فعالیت و نمایش (از جمله نمایش‌های موزیکال، رژه و حتی غذا دادن به حیوانات) هم برای لذت بردن وجود دارد. در این جا لیستی از محبوب‌ترین پارک‌های موضوعی (شهربازی، پارک آبی، پارک تفریحی) در کوالالامپور را تهیه کرده‌ایم؛ پارک‌هایی که تضمین می‌کنند خانواده‌ها تجربه‌ای هیجان‌انگیز، فراموش‌نشدنی و پر از تفریح و ماجراجویی را خواهند داشت.

بهترین شهربازی و پارک آبی کوالالامپور

پارک تفریحی فاکس قرن بیستم مالزی

برنامه‌ریزی شده که پارک دنیای فاکس قرن بیستم مالزی در اواخر سال 2018 افتتاح شود، اما از همین حالا به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین پارک‌های تفریحی در کل مالزی شناخته می‌شود. این پارک قرار است جایگزین شهربازی روباز جنتینگ هایلندز شود. مسافران تور مالزی می‌توانند در این پارک انتظار 25 سواری هیجان‌انگیز و جاذبه‌هایی را داشته باشند که از فیلم‌های مشهور و عظیم هالیوود مانند سیاره میمون‌ها، شبی در موزه، تایتانیک و عصر یخبندان الهام گرفته شده‌اند. این پارک همچنین به یک سینما و مال خرید SkyAvenue متصل خواهد بود. SkyAvenue جایی است که شما می‌توانید گستره متنوعی از فروشگاه‌های اوت لت و رستوران‌ها را پیدا کنید. شهربازی دنیای فاکس قرن بیستم مالزی، در پاهانگ در فاصله یک سواری حدودا 2 ساعته از کوالالامپور قرار گرفته است.

پارک آبی وت ورلد شاه عالم مالزی

پارک آبی وت ورلد شاه عالم مالزی (Wet World Water Park Shah Alam) تعداد زیادی سواری آبی هیجان‌انگیز و سرسره‌های رنگارنگ برای تفریح خانواده‌ها دارد؛ آن دسته از مسافران تور مالزی که به دنبال خنک شدن در یک روز آفتابی در کوالالامپور هستند. این پارک آبی مکانی محبوب در میان مردم محلی برای تفریح آخر هفته‌ها است. پارک آبی Wet World بر اساس تم جنگل‌های گرمسیری طراحی شده است و با آبشارهای خروشان، صخره‌هایی با شکل‌های منحصربه‌فرد و درختان بلند که سایه‌های بسیار درست می‌کنند تزئین شده است. برخی از جاذبه‌هایی که در این پارک آبی می‌توانید پیدا کنید شامل چالش دزدان دریایی، توفان کودکانه، تالاب، غار دزدان دریایی، مثلث برمودا و جزیره گنج می‌شوند. تمام این‌ها، هم برای بزرگترها و هم برای بچه‌ها مناسب هستند.

شهربازی آی سیتی شاه عالم مالزی

مسافران تور کوالالامپور، شهربازی i-City شاه عالم مالزی را با نمایش رنگارنگ شبانه‌ی چراغ‌های ال‌ای‌دی و همچنین سواری‌های هیجان‌انگیز و موزه‌های منحصربه‌فردش می‌شناسند. این پارک تفریحی 30 هکتاری فوق‌العاده را با نام شهر نورهای دیجیتال هم می‌شناسند. برای رفتن به این پارک در تور مالزی می‌توانید با یک سواری یک ساعته از مرکز شهر کوالالامپور خودتان را به آنجا برسانید. این شهربازی منزلگاه گستره متنوعی از سرگرمی‌های مهیج، مانند پارک آبی بسیار بزرگ، موزه مجسمه‌های مومی، موزه سه‌بعدی و بزرگترین پارک برفی در کل مالزی است. خورشید که غروب می‌کند جنگلی مصنوعی از درختان نخل و افرا همراه با مجسمه‌های پلاستیکی بامزه از طاووس‌ها، فلامینگوها و زرافه‌ها، با میلیون‌ها چراغ ال‌ای‌دی روشن می‌شوند.

پارک تفریحی منطقه 21 کوالالامپور

پارک تفریحی منطقه 21 کوالالامپور یک شهربازی در داخل مرکز خرید بسیار بزرگ IOI City Mall است؛ جایی که مسافران تور مالزی از تمام سنین می‌توانند از انواع بازی‌های چالش‌برانگیز لذت ببرند. این پارک تفریحی سربسته، 6500 متر مربع مساحت داشته و چیدمانی مانند فیلم‌های آخرالزمانی دارد. در اینجا ستون‌های فلزی در سقف، دیوارهای استیل، گرافیتی‌های رنگارنگ و همچنین طناب‌ها، زنجیرها و سکوهای آویزان به چشم می‌خورند. در این پارک تفریحی سرسره‌های پر سرعت، ترامپولین و زمین‌های موانع وجود دارد. در منطقه 21 مسافران تور کوالالامپور به 11 جاذبه با سطوح مختلف سختی دسترسی دارند. هزینه ورودی 58 رینگت در روزهای عادی هفته و 76 رینگت در آخر هفته‌ها است. ورودی برای بچه‌های زیر 90 سانتی‌متر رایگان است.

پارک تفریحی برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

پارک موضوعی برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور (Berjaya Times Square Theme Park) عنوان بزرگترین شهربازی سربسته مالزی را با خود یدک می‌کشد. این پارک در طبقه پنجم مرکز خرید Berjaya Times Square قرار گرفته، 35300 متر مربع مساحت دارد و به دو بخش تقسیم شده است: ایستگاه کهکشان برای بزرگترها است در حالی که باغ فانتزی به بچه‌ها اختصاص داده شده است. یکی از جذاب‌ترین وسایل بازی این شهربازی برای مسافران تور مالزی، ترن هوایی Supersonic Odyssey است. با وجود 14 سواری، این شهربازی انتخابی خوب برای سرگرم کردن کوچکترها در روزهای بارانی در تور کوالالامپور است.

پارک آبی Sunway Lagoon مالزی

پارک آبی سانوی لاگون در منطقه پتالینگ جایا در حدود 15 کیلومتری جنوب غرب کوالالامپور قرار گرفته است. با داشتن انواع سواری‌های آبی و کلی فعالیت تفریحی غیر آبی، این پارک مکانی عالی برای گذراندن یک روز پر از شادی در تور مالزی است. سرسره‌های آبی که می‌چرخند و پیچ می‌خورند، رودخانه مصنوعی، ساحل موج‌سواری، استخر موج‌دار و کشتی چرخنده 360 درجه دزدان دریایی تنها بخشی از لیست بلندبالای این پارک 35 هکتاری هستند. این پارک آبی به وسیله یک پیاده‌راه سرپوشیده به مرکز خرید سانوی پیرامید و هتل و اسپای سانوی ریزورت متصل شده است. شهربازی سانوی به 5 بخش شامل پارک آبی، پارک ترس، شهربازی، پارک بی‌نهایت و پارک حیات‌وحش تقسیم شده است.

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2881

به "بهترین شهربازی و پارک آبی کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهربازی و پارک آبی کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید