شرط دو ملی پوش پرسپولیس برای تمدید قرارداد و پیشنهاد خارجی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در جذب بازیکنان در جابجایی زمستانی توانست رامین رضائیان و احمد گوهری را جذب کند حالا تصمیم به تمدید قرارداد بازیکنان مهم تیم گرفته است.

شرط دو ملی پوش پرسپولیس برای تمدید قرارداد و پیشنهاد خارجی

درویش پس از مصاحبه با سرمربی پرسپولیس، تمدید قرارداد بازیکنان اصلی تیم را در اولویت کاری خود قرار داد تا حامد لک تبدیل به نخستین بازیکنی گردد که پای میز قرارداد نشست.

درویش خواستار حضور بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و میلاد سرلک در باشگاه شده تا آنها هم قرارداد خود را تمدید کند.

صحبت های اولیه با مدیر برنامه های این بازیکنان در حالی شروع شده که هر دو نفر پیشنهاداتی از لیگ قطر و امارات در زمستان دریافت کردند اما تصمیم به ماندن گرفتند تا فصل را با این تیم به اتمام برسانند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس مسئله ای برای تمدید با این تیم ندارند و شروط اقتصادی اولیه آنها نیز پذیرفته شده است اما آنها خواستار فسخ قرارداد خود در صورت دریافت پیشنهاد خارجی هستند.

پیش شرط سرلک و ترابی در حالی مطرح شده که باشگاه هنوز با درج این بند در قرارداد نو موافقت نکرده و تنها در صورتیکه مبلغ قابل توجهی بابت ترانسفر آنها نصیبشان گردد با آن کنار می آیند.

ترابی و سرلک قرار است قبل از سرانجام سال جلسه ای را با باشگاه برگزار نمایند تا تصمیم نهایی را برای تمدید با پرسپولیس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5675

به "شرط دو ملی پوش پرسپولیس برای تمدید قرارداد و پیشنهاد خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط دو ملی پوش پرسپولیس برای تمدید قرارداد و پیشنهاد خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید