شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال

به گزارش دور زمین، رییس جامعه هتلداران ایران با اعلام این که فقط مسافران واکسینه شده در هتل ها پذیرفته می شوند، گفت: ظرفیت هتل های قشم، کیش و استان های شمالی، پیش از آغاز تعطیلات نوروز تقریبا تکمیل شده و جای خالی کمتری به نسبت صمناطق دیگر کشور دارند.

شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال

ایسنا: جمشید حمزه زاده درباره آخرین شرایط اقامت مسافران نوروزی در هتل ها و اقامتگاه های رسمی، گفت: به غیر از کیش، قشم و استان های شمالی، در تمام نقاط کشور، ظرفیت خالی برای اقامت مسافران نوروزی وجود دارد.

به گفته او، در حال حاضر هتل ها و اقامتگاه های رسمی در جزیره قشم تا بیش از 95 درصد و در جزیره کیش تا بیش از 90 درصد تکمیل شده است.

حمزه زاده درباره نحوه پذیرش مسافران و تامین ایمنی و بهداشت آن ها در هتل ها، گفت: کارکنان هتل ها صددرصد واکسینه شده اند و مقرر است اگر کارمندی واکسن تزریق نکرده باشد تسویه حساب شود. درباره پذیرش و استعلام مسافران نوروزی نیز همه هتل ها موظف شده اند از طریق سامانه جانا متعلق به وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به سامانه ایران من متصل شده و QR code دریافت کنند.

رییس هیات مدیران جامعه هتل داران کشور درباره شرایط پذیرش مسافران در هتل ها نیز اظهار کرد: سیاست هتل داران مبنی بر نپذیرفتن افرادی است که واکسن تزریق نکرده اند و یا فقط یک دُز واکسن دریافت کرده اند، یعنی هتل ها مطابق با سیاست ستاد ملی کرونا، مسافرانی را که دو دُز کامل واکسن کرونا تزریق کرده اند، می پذیرند.

حمزه زاده با یادآوری این که هتل ها در تعطیلات نوروز نباید افزایش قیمت داشته باشند، اضافه کرد: برخی هتل ها و مراکز اقامتی در استان های کم مسافر برای تعطیلات نوروز، تخفیف هایی را درنظر گرفته اند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4885

به "شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط اقامت در هتل ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید