راهنمای خرید: 5 سوغاتی خوراکی از تور تایلند

به گزارش دور زمین، کشور تایلند دارای بهترین و متمایزترین غذاها در سراسر جهان است. درکنار خرید کردن، یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در تور تایلند انجام داد خوردن غذاهای خوشمزه محلی تایلند است. گزینه‌های زیادی برای انتخاب بهترین غذاها در تور تایلند وجود دارد از مراکز خرید گرفته تا بازارها و دستفروشی‌های شبانه؛ همگی دارای غذاهای متنوعی هستند که برخی از گردشگران خرید آن‌ها را جایگزین سوغاتی‌هایی همچون کفش، لباس و کیف می‌کنند.

راهنمای خرید: 5 سوغاتی خوراکی از تور تایلند

در ادامه با 5 سوغاتی برگرفته از فرهنگ غذایی مردم سرزمین لبخندها آشنا می‌شوید که می‌توانند هدایای خوبی از تور تایلند باشند.

اسنک غذای دریایی (ماهی مرکب) Bento Squid

اولین سوغاتی خوراکی تور تایلند Bento Squid است. این خوراکی دریایی پر ادویه و ترد بسیار خوشمزه است و از خوردن آن سیر نمی‌شوید. بسته بندی‌های مختلف این کالا نشان دهنده میزان ادویه و فلفل موجود در آن است.

جلبک دریایی Tao Kei Noi

لذت خرید و گردش در تایلند بدون خرید جلبک دریایی مشهور Tao Kei Noi به هیچ عنوان تکمیل نمی‌شود. این اسنک طعم دار خوشمزه کار خود را با یک مغازه محقر فروش جلبک‌های دریایی سرخ شده شروع کرد. اما حالا فروش آن توقف ناپذیر است و این شرکت انواع روست شده و گریل شده جلبک دریایی را نیز ارائه می‌دهد. طعم‌های مختلف این محصول نیز موجود می‌باشند که بهتر است در تور تایلند آن‌ها را امتحان کنید.

نودل فوری ماما (Mama)

بازگشت از تور تایلند به معنای محروم شدن از طعم نودل‌های تایلندی نیمه شب در خیابان‌های بانکوک است. اما اصلا نگران نباشید زیرا با خرید بهترین نودل فوری تایلند، نودل فوری Mama، می‌توانید طعم این غذای تایلندی را در هر زمان و هر مکانی بچشید. طعم‌های خاص و جالب این نودل مثل Yentafo Tom Yum Mohfai و طعم میگو خامه‌ای Shrimp Creamy Tom Yum از بهترین طعم‌های این نودل هستند.

بادام زمینی Koh Kae

همه بادام زمینی دوست دارند. یکی از خوراکی‌هایی که حتما باید در تور تایلند خریداری کنید، بادام زمینی‌های مشهور Koh Kae هستند. طعم خوشمزه و ترد و اعتیاد آور این بادام زمینی‌ها، هر کسی را عاشق خود می‌کند. طعم‌های متفاوت این بادام زمینی عبارتند از: باربکیو، تام یام و واسابی.

توصیه ما: تا می‌توانید در تور تایلند از این اسنک‌ها و خوراکی‌های خوشمزه بخورید و به عنوان سوغاتی خرید کنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3801

به "راهنمای خرید: 5 سوغاتی خوراکی از تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید: 5 سوغاتی خوراکی از تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید