سوخت گیری فقط با کارت سوخت، فرصت 21روزه برای دریافت کارت

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام نمود: از تاریخ 3 آذر امسال، سوختگیری در صندلی ها تنها با کارت سوخت انجام می گردد.

سوخت گیری فقط با کارت سوخت، فرصت 21روزه برای دریافت کارت

بر اساس این اطلاعیه، مالکان محترم خودروها و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت خود را گم نموده اند، ضروری است به ترتیبی که در رسانه ها شرح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه 3 آذر ماه، حداکثر لغایت شنبه 24 آذر ماه 1397 نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام نمایند.

به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات به وسیله اینترنت یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، به وسیله رسانه های عمومی و صداوسیما به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

تاکید می نماید که برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.

خاطرنشان می سازد که این اقدام به معنای سهمیه بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و ضروری است، هموطنان محترم به شایعات بی اساس در این مورد توجه ننمایند؛ بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت ها، همانگونه که گفته شد، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت ها تحویل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1251

به "سوخت گیری فقط با کارت سوخت، فرصت 21روزه برای دریافت کارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوخت گیری فقط با کارت سوخت، فرصت 21روزه برای دریافت کارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید