تجربه ده ساحل برتر جزایر قناری همراه با تور اسپانیا

به گزارش دور زمین، آنچه که جزایر قناری را در میان گردشگران تور اسپانیا محبوب نموده است، مناظر دل انگیز و چشم اندازهای آتشفشانی سواحل آن‌هاست. در این مقاله با فهرستی از سواحل زیبای این جزایر آشنا خواهید شد که شما را در تدوین برنامه سفری منحصربفرد برای گذران تعطیلات در اسپانیا یاری خواهند کرد.

تجربه ده ساحل برتر جزایر قناری همراه با تور اسپانیا

بازدید از Valle Gran Rey (جزیره La Gomera) در مدت تور اسپانیا

Valle Gran Rey که به معنای دره شاه کبیر است، بر کرانه جنوب غربی جزیره لاگومرا قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین سواحل این بخش به شمار می‌رود. این دره سبز و عمیق با طولانی‌ترین ساحل جزیره La Gomera تلاقی پیدا می‌کند و در این محل رستوران‌های بسیاری را می‌توان یافت که غذاهای دریایی لذیذ سرو می‌کنند.

بازدید از Los Cancajos (جزیره La Palma) در مدت تور اسپانیا

شن‌های سیاه رنگ سواحل این ناحیه در مقایسه با زیبایی خیره کننده کرانه‌های سیاهرنگ صخره‌ای آن هیچند. در امتداد ساحل Los Cancajos مجموعه‌ای از رودهای کوچکی قرار دارد که از میان صخره‌ها می‌گذرند. در تور اسپانیا در این محل می‌توان خرچنگ‌های بزرگ و قرمز رنگی را نظاره کرد که از دریا به سوی صخره‌های سیاه حرکت می‌کنند. 

بازدید از El Golfo (جزیره Lanzarote) در مدت تور اسپانیا

El Golfo خلیجی طبیعی است که بر اثر فواران‌های آتشفشانی شکل گرفته است. پشت به ساحل این پهنه آبی، تالاب زیبایی قرار دارد که رنگ سبز آن حاصل جلبک‌هایی است که در آبش زندگی می‌کنند. تضاد رنگی این تالاب با شن‌های سیاه رنگ ساحل خالق یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعی جهان شده است. 

بازدید از Papagayo (جزیره Lanzarote) در مدت تور اسپانیا

Playa Papagayo یکی از زیباترین سواحل جزیره لانزاروته است. شن‌های سفید رنگ این گستره زیبا عاشقان ساحل و آفتاب را مسحور خود خواهند نمود.

بازدید از El Cotillo (جزیره Fuerteventura) در مدت تور اسپانیا

سواحل جنوبی دهکده El Cotillo بواسطه موج‌های عظیمشان به بهشتی برای عاشقان موج و موج سواری بدل شده‌اند. گردشگرانی که خواهان شنا در آب‌های این بخش هستند، باید تا هنگام آرام شدن امواج دریا منتظر بمانند چرا که در غیر این صورت شنا در میان امواج خروشان بسیار خطرناک خواهد بود.

 Lanzarote

بازدید از Sotavento (جزیره Fuerteventura) در مدت تور اسپانیا 

شبه جزیره Jandia واقع در Sotavento با شن‌های سفید رنگ سواحلش و آبی فیروزه‌ای دریایش یکی از زیباترین نواحی ساحلی Fuerteventura به شمار می‌رود. گردشگران می‌توانند در این محل از انواع مختلف تفریحات آبی لذت ببرند. 

بازدید از Maspalomas (جزیره Gran Canaria) در مدت تور اسپانیا

گرمی آب دریا و وسعت ساحل، Maspalomas را به ناحیه‌ای ایده‌آل برای حمام آفتاب بدل نموده است. گردشگران می‌توانند به راحتی در Gran Canaria از تعطیلاتی ارزان و مقرون به صرفه بهره مند گردند و در ماه‌های سرد سال از گرمی هوا لذت ببرند.

 بازدید از El Bollullo (جزیره Tenerife) در مدت تور اسپانیا

شن‌های سیاه رنگ ساحل El Bollullo آن را از سایر تفریحگاه‌های ساحلی متمایز ساخته است. صخره‌های آتشفشانی که در چشم اندازهای این بخش دیده می‌شوند خالق مناظر بسیار سحرانگیزی شده‌اند.

بازدید از Famara (جزیره Lanzarote) در مدت تور اسپانیا

این ساحل در شمال غربی کرانه جزیره Lanzarote قرار دارد و بواسطه دوری از تفرجگاه‌های این بخش از سواحلی بسیار آرام و لذت بخش برخوردار گردیده. زیبایی ساحل Famara که می‌توان در چشم اندازهای خلیج طویل و منحنی آن صخره‌هایی صورتی رنگ را نظاره کرد، الهام بخش بسیاری از فیلم سازان مشهور جهان بوده است. 

بازدید از Corralejo (جزیره Fuerteventura) در مدت تور اسپانیا

ساحل Corralejo که بر لبه شمال شرقی جزیره Fuerteventura قرار دارد به عنوان یکی از چشم نوازترین سواحل این بخش شناخته می‌شود و در میان بهترین سواحل جزایر قناری قرار دارد. می‌توان در پس زمینه‌های این ساحل زیبا با شن‌های طلایی‌ رنگش تپه‌هایی شنی را نظاره کرد. وسعت این پهنه ساحلی که گستره‌ای بیش از 10 کیلومتر را شامل گردیده، سبب شده که تا چشم کار می‌کند ساحل باشد و بس!

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2829

به "تجربه ده ساحل برتر جزایر قناری همراه با تور اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ده ساحل برتر جزایر قناری همراه با تور اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید