تور ارزان ترکیه: سفر 300 هزار نفری ایرانیان به مقصد ترکیه در ایام نوروز

به گزارش دور زمین، پروازهای چارتری ایران به مقصد ترکیه به وسیله سازمان هواپیمایی ایران صادر شد.

تور ارزان ترکیه: سفر 300 هزار نفری ایرانیان به مقصد ترکیه در ایام نوروز

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بخش توریستی ترکیه اعلام نموده است که بر اساس قراردادهای امضا شده بین طرف های ایرانی بیش از 300 هزار نفر با پروازهایی از مبدا فرودگاه تهران به مقصد فرودگاه های ترکیه سفر خواهد نمود.

فعالان بخش توریستی ایران اعلام نموده اند که اجازه برقراری پروازهای چارتری را از سازمان هواپیمایی اخذ نموده اند از این رو سفرهای نوروزی از روز 16 مارس(26 اسفند ماه 95) شروع می گردد و تا سوم آوریل(14 فروردین ماه 96) از مبدا تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و اهواز به مقصد فرودگاه های ترکیه ادامه خواهند شد.یکی از مراجع رسمی ترکیه اعلام نموده است که شهر وان یکی از مقاصد و پر هوادار از طرف اتباع ایرانی بوده به طوری که طی دو ماه اخیر بالغ بر 50 هزار نفر ایرانی به این شهر سفر نموده اند.

نوری شمشکلر، رایزن فرهنگی سفارت ترکیه در تهران نیز بیان کرد:

در سال میلادی 2016 یک میلیون و700 هزار توریست ایرانی به ترکیه سفرنموده است.

فاتح چیفت چی معاون وزارت گمرک و تجارت کشور ترکیه نیز دو روز پیش از اعمال بعضی تدابیر برای جلوگیری از ازدحام در مرزهای ترکیه با ایران در ایام پرسفر نوروز اطلاع داد.

وی بیان کرد:

برای تسهیل در تردد مرزی باجه های کنترل گذرنامه ها در مرز کاپی کوی از 2باجه به چهار باجه افزایش یافته و علاوه بر این امر، نیروهای گمرک و پلیس مرزی نیز به تعداد مورد احتیاج افزوده شده است.

منبع: کجارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5530

به "تور ارزان ترکیه: سفر 300 هزار نفری ایرانیان به مقصد ترکیه در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: سفر 300 هزار نفری ایرانیان به مقصد ترکیه در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید