برنامه سفر برای ماه عسل در بانکوک

به گزارش دور زمین، اگر جشن ازدواج خود را در بانکوک جشن می‌گیرید یا در سفر ماه عسلتان در تور تایلند، علاوه بر یکی از جزیره‌های زیبای این کشور، در بانکوک هم توقف می‌کنید، می‌توانید با دنبال کردن این برنامه سفر، سفر رمانتیک خود را بیش از پیش به یاد ماندنی کنید. این برنامه گردش، شما را به رمانتیک‌ترین نقاط شهر برده و به شما شانس این را می‌دهد که از بهترین خوراکی‌ها و اقامتگاه‌های شهر لذت ببرید.

برنامه سفر برای ماه عسل در بانکوک

هیچ بازدیدی از تور بانکوک، چه یک سفر رمانتیک باشد چه یک سفر معمولی، بدون دیدن قصر بزرگ و معبد Wat Phra Kaew در شهر قدیمی تکمیل نمی‌شود. با این که در این شهر تعداد زیادی جاذبه فرهنگی و معبد وجود دارد که می‌توانید در زمان حضورتان در شهر از آن‌ها دیدن کنید، با این حال بازدید از این دو جاذبه از واجبات سفرتان خواهد بود.

در بخش دوم روز به این جاذبه‌ها سر بزنید تا با شلوغی جمعیت و گرما مواجه نشوید. فقط به یاد داشته باشید شما نمی‌توانید بعد از ساعت 3.30 بعدازظهر وارد این مکان‌ها شوید. غیر از این دو جاذبه تماشایی، رمانتیک‌ترین جاذبه شهر رودخانه Chao Phraya است. کسانی که برای گذراندن ماه عسل‌شان به بانکوک آمده‌اند، می‌توانند از این رودخانه برای جابه‌جایی استفاده کنند (یک سواری با قایق‌های مسافربری در زمان غروب، فوق‌العاده رمانتیک است و کمتر از 1 دلار برایتان هزینه خواهد داشت)، در یکی از هتل‌های کنار رودخانه اقامت کنند، یک کروز روی رودخانه را سوار شوند یا در یکی از رستوران‌های شیک ساحل با نمای دیدنی شهر یک شام رمانتیک داشته باشند.

بانکوک تعداد زیادی هتل رمانتیک دارد، بنابراین غیر ممکن است که بتوان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. اگر بودجه نامحدود دارید، می‌خواهید بانکوک جدید و قدیم را تجربه کنید و هتل‌های شیک و کوچک را دوست دارید، برای اقامت هتل The Siam را در نظر داشته باشید. این هتل جدید که در سال 2012 افتتاح شده، فوق‌العاده شیک بوده و جدا از این واقعیت که گران است، دلیل دیگری برای انتخاب نکردن این هتل در تور تایلند وجود ندارد. اگر می‌خواهید در جایی مرکزی‌تر و ارزان‌تر اقامت کنید جایی بهتر از هتل Oriental نصیبتان نمی‌شود.

گشت و گذار در خیابان‌های بانکوک و لذت بردن از غذاهای خوشمزه و شگفت‌انگیز خیابانی می‌تواند برایتان یک ماجراجویی رمانتیک باشد، اگر این کار را با محبوب‌تان انجام دهید. به محله چینی‌ها یا محله Thanon Tanao در شهر قدیمی رفته و به دنبال یک وعده غذای خوشمزه خیابانی یا رستوران کوچک شگفت‌انگیز باشید و از تماشای زندگی جاری در این محله‌ها  لذت ببرید. به دنبال گزینه‌های رمانتیک دیگری برای خوردن یک وعده غذا هستید؟ شما می‌توانید به یکی از رستوران‌های پشت بامی و دارای فضای باز مانند Sirocco و Vertigo بروید. البته اگر نمی‌خواهید برای شام خوردن در جایی که با مناظر شگفت‌انگیز احاطه شده چند صد دلار خرج کنید، می‌توانید بعد از شام به کافه Sirocco بروید. درست است که خماری 2 در آنجا فیلمبرداری شده ولی این موضوع به این معنی نیست که این کافه مکانی رمانتیک و شیک نیست.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3723

به "برنامه سفر برای ماه عسل در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر برای ماه عسل در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید