سفر رئیس جمهور تاجیکستان به مسکو

به گزارش دور زمین، دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور تاجیکستان به مسکو و مصاحبه با رئیس جمهور این کشور اطلاع داد.

سفر رئیس جمهور تاجیکستان به مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بنابر گزارش دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور با امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان در مسکو ملاقات می نماید.

بر اساس این گزارش، پوتین و رحمان در تاریخ 8 می در شهر مسکو با یکدیگر ملاقات می نمایند.

بنابر سخنان، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهور روسیه، در این ملاقات آخرین شرایط مرز های تاجیکستان و قرقیزستان مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

پسکوف ادامه داد: سفر رحمان برای مصاحبه با پوتین حتی قبل از شروع وقایع اخیر در مرز های تاجیکستان و قرقیزستان توافق شده بود.

قبل از این نیز سایت خبری ریا نووستی عنوان نموده بود رئیس جمهور تاجیکستان به منظور شرکت در رژه نظامی به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم به مسکو سفر می نماید.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور تاجیکستان بلافاصله بعد از شرکت در مراسم های که به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در پارک پیروزی شهر دوشنبه برگزار خواهد شد در راس یک هیات راهی روسیه می گردد.

بر اساس این گزارش، بنابر اطلاعات موجود سادیر جبارف رئیس جمهور قرقیزستان در رژه نظامی شهر مسکو شرکت نمی نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4383

به "سفر رئیس جمهور تاجیکستان به مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رئیس جمهور تاجیکستان به مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید