سعید آذری: پول مان از استقلال را مانند پرسپولیس تا ریال آخر می گیریم، باید یاد بگیریم وقتی می بازیم به تیم حریف احترام بگزاریم

به گزارش دور زمین، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تأکید کرد که این باشگاه پول انتقال مرتضی تبریزی به استقلال را تا ریال آخر دریافت می نماید.

سعید آذری: پول مان از استقلال را مانند پرسپولیس تا ریال آخر می گیریم، باید یاد بگیریم وقتی می بازیم به تیم حریف احترام بگزاریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. استقلال فعل خواستن را بهتر از ما صرف کرد، بهتر هم بازی کردند و به نظرم آنها مستحق پیروزی بودند.

وی در مورد اینکه داستان باشگاه ذوب آهن و استقلال در ارتباط با انتقال مرتضی تبریزی و مبلغ رضایت نامه او به کجا رسیده است و این داستان تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: داستان ادامه دارد، تا قیامت هم ادامه خواهد داشت!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه گویا قرار هم نیست از حق شان بگذرند، گفت: اصلاً نمی گردد، من را در باشگاه گذاشته اند تا از حق باشگاه دفاع کنم.

آذری در مورد حمایت امیر قلعه نویی از او در شبکه های اجتماعی که بازخورد زیادی هم داشت، گفت: بحث حمایت نیست، بحث معرفت و انسانیت است. آقای قلعه نویی، خودش و کادر فنی اش یک سال برای ما زحمت کشیدند، تیم مان را نایب قهرمان لیگ برتر کردند، در پلی آف سهمیه گرفتیم و به این مرحله رسیدیم و لازم بود از او تشکر کنم، نه فقط از او، بلکه باید از همه مربیانی که برای ما زحمت کشیدند، تشکر کنم.

وی درباره اینکه آیا پیش از دیدار مقابل استقلال تصور شکست را داشته است یا نه، گفت: هیچ وقت تصور شکست را نداشته و ندارم. همواره باید با امید وارد زمین شویم. فکر می کنم استقلال امروز تیمِ شایسته میدان بود، بهتر از ما بازی کردند، از موقعیت ها بهره بردند و به پیروزی هم رسیدند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به این مسئله که برنامه مسابقات لیگ بسیار فشرده است و آیا این موضوع روی روند این تیم تأثیر منفی نمی گذارد، گفت: جلسه ای داشته ایم و اگر بتوانیم در زمینه لجستیکی تیم مان را به خوبی حمایت کنیم، بالاتر هم می آید. استقلال امشب بازی زیبایی را به نمایش گذاشت، هوادارانش آماده هم بودند و بهتر از ما عمل کردند. باید یاد بگیریم وقتی می بازیم به تیم حریف احترام بگزاریم، به خصوص به تیم های بزرگ تر. استقلال هم تیم بهتری بود و زیبا بازی کرد. متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا نمایند و اصلاً شایسته پیروزی نبودیم.

آذری در واکنش به این مسئله که مسئولان تیم سایپا معتقدند آنها نیز مانند ذوب آهن تیمی صنعتی هستند، اما حمایت هایی که از ذوب آهن شده بهتر است و این مسئله را با پشتیبانی از دو تیم برای سفر به قطر مقایسه نموده اند و به نظرش چه تفاوتی میان ذوب آهن با سایپا وجود دارد که خودروهای خود را پیش فروش نموده است و نقدینگی زیادی هم دارد، گفت: این را باید از مدیران سایپا بپرسید که ماشین می فروشند. من در این خصوص نقطه نظری ندارم. فقط از بچه های کارخانه ذوب آهن، هیئت مدیره و مدیرعامل تشکر می کنم که از ما حمایت می نمایند. ذوب آهن هم مسائل خودش را دارد و فکر می کنم تفاوت های زیادی باشد، بلکه فکر می کنم نوع مدیریت در دو باشگاه متفاوت است. با توجه به ساختاری که داریم، مدیریت سیستمی در باشگاه ما حاکم است، هیئت مدیره ما قوی هستند و هیئت مدیره کارخانه به خوبی پشتیبانی می نمایند. روزی که من به ذوب آهن آمدم، باشگاه 27، 28 میلیارد بدهکار بود و در چند سال گذشته زجر زیادی کشیده شد که ذوب آهن به اینجا رسید. ما یک سری توانمندی ها داریم که سایپا ندارد و آن هم توانمندی های مدیریت ورزش است.

وی درباره اینکه گویا با امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مرتضی تبریزی جلسه ای داشته است، گفت: خیر، من آقای فتحی را ندیده ام. او گُم شده بود که پیدا شد، اما انگار دوباره گم شده است!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد یاری های اجرا شده به این باشگاه گفت: اخیراً کارخانه ذوب آهن پولی به ما داده است که 50 درصد پول بازیکنان می گردد، اما مسائل ذوب آهن برای پنج سال گذشته است. تمام فراوری چرخه ما در این چند سال بابت بدهی ها رفت و فکر می کنم با صفر شدن بدهی ها، سال آینده وضعیت مان بهتر گردد.

آذری در واکنش به این مسئله که علی خطیر را در استادیوم دید و آیا با معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد تبریزی هم صحبت کرد یا نه، گفت: قرار نیست هر کجا همدیگر را می بینیم، در مورد تبریزی صحبت کنیم. وقتی مدیران ورزشی در استادیوم یکدیگر را می بینند، جای گلایه نیست. ما معامله ای نموده ایم که مسئولان باشگاه استقلال باید به تعهدات شان عمل نمایند و همان طور که تا ریال آخر پول مان را از باشگاه پرسپولیس گرفتیم، تا ریال آخر را از استقلالی ها نیز خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1651

به "سعید آذری: پول مان از استقلال را مانند پرسپولیس تا ریال آخر می گیریم، باید یاد بگیریم وقتی می بازیم به تیم حریف احترام بگزاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید آذری: پول مان از استقلال را مانند پرسپولیس تا ریال آخر می گیریم، باید یاد بگیریم وقتی می بازیم به تیم حریف احترام بگزاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید