سرمربیگری کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ برتر کشتی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، با توجه اینکه سازمان لیگ کشتی در نظر دارد رقابت های لیگ برتر سال جاری را بلافاصله بعد از مسابقات جهانی نروژ شروع کند، بسیاری از باشگاه های کشور با جذب کشتی گیران خود به تکاپو افتاده و قصد دارند حضوری چشمگیر در این رقابت ها داشته باشند. طبیعتاً متولیان کشتی استان مازندران هم به اسم قطب کشتی آزاد ایران از مدتها قبل در صدد تسهیل شرایط حضور تیم های متعدد در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی هستند.

سرمربیگری کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ برتر کشتی

بر این اساس تیم کشتی آزاد صنایع مازندران هم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی نموده که راهنمایی و سرمربیگری این تیم بر عهده رضا یزدانی کاپیتان اسبق تیم ملی کشتی کشورمان است.

به همین دلیل رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز رقابت های جهانی با تأیید این مطلب به خبرنگاران گفت: هدف ما از حضور در رقابت های لیگ برتر، کسب برترین اسم در این مسابقات است. البته می دانیم رسیدن به این هدف، فراز و نشیب های زیادی خواهد داشت اما با تمام توان سعی می کنیم به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد: سعی می کنیم با آمادگی مطلوب در لیگ سال جاری شرکت کنیم و امیدواریم شرایط به گونه ای پیش رود با مسئله ای روبرو نشویم.

به گفته رضا یزدانی قرار است در ترکیب تیم صنایع مازندران، علاوه بر کشتی گیران بومی مازندرانی، نفرات باتجربه و جوانان مستعد دیگری هم حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سال 1400 جام یادگار امام (ره) بعد از رقابت های جهانی 2021 نروژ و از اواخر مهرماه شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4556

به "سرمربیگری کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ برتر کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربیگری کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ برتر کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید