تور ارزان ایتالیا: سرمایه گذاری یک شرکت ایتالیایی در بخش هتلینگ استان مرکزی

به گزارش دور زمین، شرکت ایتالیایی سیلک رود برای نخستین بار در ایران، پروژه ساخت اقامتگاه های موقت با استفاده از تکنولوژی روز جهان را در استان مرکزی اجرا می نماید.

تور ارزان ایتالیا: سرمایه گذاری یک شرکت ایتالیایی در بخش هتلینگ استان مرکزی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سرمایه گذاران یک شرکت ایتالیایی برای نخستین بار در ایران در حوزه گردشگری سرمایه گذاری کردند. مراسم کلنگ زنی اقامتگاه های موقت این شرکت در روستای خورهه محلات انجام شد.

سید محمد حسینی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد که این شرکت سرمایه گذار، 18 اقامتگاه را در دو شهرستان محلات و دلیجان احداث خواهد نمود که در مجموع حدود 72 میلیارد تومان، تنها در همین دو شهرستان سرمایه گذاری خواهد شد. در ماه های آینده نیز در شهرستان های دیگر استان این مجموعه ها احداث می شوند.

وی بیان نمود که این سازه های موقت که در حد یک هتل 5 ستاره خدمات مورد احتیاج را به گردشگران ارائه می دهد، اکنون در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. این شرکت هفته گذشته در فرانسه این سازه ها را اجرا و پیاده نموده است که همین مورد نشان از تکنولوژی روز و مدرن این شرکت ایتالیایی دارد.

یکی از دو حوزه ماموریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 96، هتلینگ است؛ حوزه ای که بخشی از بودجه آن می تواند به وسیله سرمایه گذاری خارجی تامین گردد.

تا به امروز در دولت یازدهم تفاهم نامه هایی با چین، ترکیه و آلمان در زمینه هتل سازی در ایران امضا نموده است. گروه هتل های اشتایگن برگر آلمان برای ساخت 10 هتل ظرف مدت 7 تا 10 سال در نقاط مختلف ایران و با نام تجاری اشتایگن برگر یا intercity hotel، ترکیه برای سرمایه گذاری در ساخت 10 هتل در شهرهای مختلف کشور، و چین برای ایجاد تاسیسات و زیرساخت های گردشگری با ایران تفاهم نامه های کلان داشته است. در این میان هیئت های سرمایه گذاری دیگر نیز برای سرمایه گذاری در هتل سازی شهرهایی همانند مشهد وارد ایران شده اند و ضمن امضای تفاهم نامه با کشورمان، بعضا فعالیت عملیاتی خود را در این زمینه شروع نموده اند.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4730

به "تور ارزان ایتالیا: سرمایه گذاری یک شرکت ایتالیایی در بخش هتلینگ استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: سرمایه گذاری یک شرکت ایتالیایی در بخش هتلینگ استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید