سامسونگ به صورت غیرمستقیم تاریخ معرفی گوشی تاشو خود را اظهار داشت

به گزارش دور زمین، اگرچه مدتی قبل شرکت Royole نخستین گوشی تاشو دنیا را معرفی نموده، اما باید بگوییم که بسیاری از کاربران همچنان بی صبرانه منتظر معرفی نخستین گوشی تاشو سامسونگ هستند و می خواهند ببینند سامسونگ چه نوآوری هایی را عملی نموده است. چند روز قبل، گزارشی منتشر شد که گلکسی Fold (یا هر نام دیگری که سامسونگ برای این گوشی انتخاب نموده)، همزمان با گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) معرفی خواهد شد. حالا، به نظر می رسد خود سامسونگ هم این خبر را تایید نموده است.

سامسونگ به صورت غیرمستقیم تاریخ معرفی گوشی تاشو خود را اظهار داشت

این کمپانی، بر روی دو ساختمان تاریخی بزرگ در مرکز پاریس، دو بیلبورد عظیم نصب نموده که حاوی کلمات کره ای هستند. البته این کلمات تصادفی نیستند و عبارات آینده باز می گردد و بیستم فوریه نقش بسته است.

سامسونگ مطمئنا نمی خواسته بیش از حد رمزآلود عمل کند و مشخصا باز شدن به گوشی تاشو این شرکت اشاره دارد. خوشبختانه تا حالا اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر شده و با قاطعیت زیادی می توانیم در خصوص مشخصات آن اظهارنظر کنیم. در ابتدا گفته می شد این گوشی از دو باتری 3100 میلی آمپر ساعتی بهره می برد ولی ظاهرا باید انتظار بهره گیری از 2 باتری 2200 میلی آمپر ساعتی داشته باشیم. همچنین بر اساس یک خبر دیگر، به نظر می رسد این گوشی تاشو از 12 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و کاربران از بین مدل مجهز به 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی حق انتخاب دارند. در نهایت هم باید بگوییم چنین گوشی قدرتمندی با قیمتی حدود 1800 دلار روانه بازار می گردد و در ابتدا سامسونگ فقط تعداد محدودی از این گوشی را فراوری خواهد نمود.

با توجه به موارد ذکر شده، حدود یک ماه دیگر در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) انتظار داریم در کنار معرفی گلکسی اس 10، از این گوشی تاشو هیجان انگیز هم پرده برداری گردد. البته فروش این گوشی به این زودی ها شروع نمی گردد و در سه ماهه دوم سال 2019 روانه بازار خواهد شد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1494

به "سامسونگ به صورت غیرمستقیم تاریخ معرفی گوشی تاشو خود را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به صورت غیرمستقیم تاریخ معرفی گوشی تاشو خود را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید