ساعت مدارس شناور می گردد؟ ، معاون شهردار تهران: ارائه طرحی تازه برای جایگزینی سرویس مدرسه

به گزارش دور زمین، معاون شهردار تهران درباره طرح ساعت شناور مدارس از مهر1402 توضیحاتی ارائه داد.

ساعت مدارس شناور می گردد؟ ، معاون شهردار تهران: ارائه طرحی تازه برای جایگزینی سرویس مدرسه

به گزارش خبرنگاران، جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه شصت و پنجمین پویش امیدوافتخار که صبح امروز- 7 مرداد 1402- همزمان با آیین افتتاح 8 واحد سیار معاینه فنی خودروهای سبک شهر تهران برگزار گردید، در جمع خبرنگاران گفت: ستاد استقبال از مهر هفته گذشته برگزار گردید که دو موضوع موازی مدیریت واحد شهر و تامین تجهیزات ناوگان شهر بود طی آن آنالیز شد.

وی گفت: در بحث مدیریت شهری مصوبه ای در خصوص شناورسازی زمان بهره برداری از معابر داشتیم که هفته بعد گزارش آن اعلام می گردد. با این طرح حداقل تا 40 درصد ترافیک مهر ماه مهار خواهد شد. از این رو پیشنهاداتی از مرکز کنترل ترافیک ارائه شده و هفته بعد در کمیته های اختصاصی مطرح می گردد.

بهرامی اضافه کرد: اگر به مرکز نگاه ویژه ای نداشته باشیم هرچقدر معابر را توسعه بدهیم هم فرقی نمی کند. بعلاوه در بحث تجهیزات 6 رام قطار به خط اضافه شده و تا قبل مهرماه 6 رام دیگر نیز به خطوط اضافه می گردد. ضمن اینکه به زودی 300 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری اضافه کرده خواهد شد.

معاون شهردار تهران گفت: در بحث سرویس مدارس نیز طرحی آورده شده که خانواده ها تا آنجایی که می توانند از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند. ما هم حمل و نقل را به حداقل قیمت خودش می رسانیم. اگر آموزش و پرورش طرح ساعت شناور مدارس را بپذیرد، ظرفیت ناوگان ما در صبح بازتر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5983

به "ساعت مدارس شناور می گردد؟ ، معاون شهردار تهران: ارائه طرحی تازه برای جایگزینی سرویس مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت مدارس شناور می گردد؟ ، معاون شهردار تهران: ارائه طرحی تازه برای جایگزینی سرویس مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید