ساری: اینتر تیمی کامل و خطرناک در حمله است، در دربی ایتالیا هیچ تیمی از پیش برنده نیست

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید در دربی ایتالیا هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

ساری: اینتر تیمی کامل و خطرناک در حمله است، در دربی ایتالیا هیچ تیمی از پیش برنده نیست

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در حساس ترین دیدار از هفته هفتم سری A ایتالیا در استادیوم جوزپه مه آتزا میهمان اینتر صدرنشین هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در مورد وضعیت تیمش گفت: باید امروز روی بعضی موارد برای بازی با اینتر تصمیم گیری کنیم و به جمع بندی برسیم. باید ببینم تمرین امروز چطور پیش می رود.

وی اضافه کرد: فردا بازی سختی مقابل تیمی قدرتمند خواهیم داشت. هیچ تیمی اما از پیش برنده نیست. من تنها دو تیم قدرتمند را می بینم که قرار است مقابل هم صف آرایی نمایند. بازی در چنین دیدارهایی حس فوق العاده ای دارد. اینتر تیم کاملی است که در حمله خیلی خوب و خطرناک است. به نظر بازی زیبایی خواهد شد.

سرمربی ایتالیایی راه راه پوشان تورین که تیمش در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به اینتر در رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیاست، توضیح داد: باید پیشرفت خود را نشان دهیم. در این مقطع از فصل هم تنها باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. میانگین بازپس گیری توپ ما نسبت به چند بازی اول بهتر شده و روی این موضوع تمرکز نموده ایم.

ساری همچنین در تمجید از هافبک نفوذی خود گفت: پیشرفت برناردسکی را در جریان تمرینات می بینم. او در لیگ قهرمانان عالی بازی کرد. در تقابل با اینتر هم باید بازی خودمان را با کیفیت لازم به نمایش بگذاریم، سپس اتفاقات بازی به ما خواهد گفت که احتیاج به سازگاری با فازهای دیگر بازی داریم یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2004

به "ساری: اینتر تیمی کامل و خطرناک در حمله است، در دربی ایتالیا هیچ تیمی از پیش برنده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: اینتر تیمی کامل و خطرناک در حمله است، در دربی ایتالیا هیچ تیمی از پیش برنده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید