ساحل بنگ سائن پاتایا

به گزارش دور زمین، ساحل بنگ سائن پاتایا (Bang Saen Beach)، یکی از برترین جاذبه‌های تفریحی و سیاحتی تور پاتایا به شمار می‌رود. این ساحل به دلیل وجود طبیعت و تفریحات فراوانی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را با تور پاتایا به سوی خود جذب می‌کند.

ساحل بنگ سائن پاتایا

پاتایا یک منطقه توریستی معروف در جهان می‌باشد که به دلیل وجود طبیعت و تفریحات فراوان سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این ساحل که در منطقه چنبوری پاتایا قرار گرفته است و نسبت به سواحل دیگر پاتایا آرامتر است. ساحل پاتایا در تمام طول روز شلوغ نیست. این ساحل حدود 2.5 کیلومتر طول داشته  و ساحلی طولانی می‌باشد. در این ساحل امکانات فراوانی برای رفاه گردشگران به چشم می‌خورد و نسبت به سواحل دیگر تور پاتایا ارزان‌تر است. 

همچنین هتل ها و رستوران های فراوانی با غذاهای دریایی و تایلندی متنوع در اطراف این ساحل زیبا قرار گرفته‌اند. در این ساحل تفریحات متنوعی همچون آفتاب گرفتن قایق سواری و شنا محبوبیت بیشتری در بین گردشگران تور پاتایا دارد.

ساحل بنگ سائن نیز یکی دیگر از سواحل تایلند می باشد که در جنوب بانکوک و در شمال و شمال غرب پاتایا قرار گرفته است و در ین مردم بانکوک و اهالی چنبوری بسیار محبوب است. این ساحل برای گرشگرانی که به دنبال سواحلی آرا در تور تایلند هستند، بسیار مناسب است.

این ساحل زیبا به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن بروید، امکانات و خدمات رفاهی کاملی داشته و در مقایسه با جامتین و هواهین ارزان‌تر می‌باشد. بیشتر کسانی که در این ساحل مشاهده می‌کنید مردم بومی منطقه هستند.

در صورتی که سوار بر اتوبوس بانکوک پاتایا هستید، می‌توانید در ایستگاه بازار Nong Mon پیاده شده و با مینی بوس ها مستقیما به این ساحل زیبا مراجعه نمایید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3886

به "ساحل بنگ سائن پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل بنگ سائن پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید