زمان ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی

به گزارش دور زمین، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به احتمال فراوان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ماه جاری انجام می گردد گفت: همین هفته تعداد واحد های جدید و زمان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن اعلام می گردد.

زمان ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی

به گزارش ایسنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن برای نام نویسی مرحله دوم معین خواهد شد و احتمالا این هفته زمان ثبت نام مرحله دوم را به اطلاع متقاضیان می رسانیم.

وی با اشاره به مهلت سه باره به متقاضیان نوبت اول برای تکمیل موجودی گفت: همه کوشش ما این است که اولا با حداکثر ظرفیت پروژه اقدام ملی را جلو ببریم و دوما متقاضیان واجد شرایط از این طرح جا نمانند. به همین لحاظ فرصت واریز وجه را سه مرتبه برای کسانی که به هر دلیل مثل نداشتن نقدینگی کافی توانایی تامین آورده حدود 40 میلیون تومان در مهلت های اول و دوم نداشتند تمدید کردیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: با این وجود نمی توانیم طرح را معطل بگذاریم و باید پروژه ها در مناطق مختلف کشور از نظر تعداد مشارکت کنندگان مشخص تکلیف شوند.

محمودزاده درباره زمان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن گفت: باید اطلاعات را بر اساس ظرفیت های خالی جمع بندی کنیم. ظرف چند روز آینده تقاضا هایی که از مناطق مختلف ارسال شده با اولویت شهر هایی که قبلا ثبت نام نشده و شهر هایی که هم اکنون دارای ظرفیت هستند جمع بندی و اعلام می کنیم.

وی اظهار کرد: کوششمان این است که در دی ماه ثبت نام دور جدید طرح اقدام ملی مسکن انجام گردد.

مسکن ملی در یک نگاه

شهریوماه 1398 طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهور کلنگ زنی شد. برای این پروژه 400 هزار واحد تعریف شد که در دور اول نام نویسی 1.6 میلیون نفر به وسیله سایت tem.mrud.ir و پیامک ثبت نام کردند که 460 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. اولین واحد ها به تعداد 11 هزار و 560 واحد در روز یکم آبان ماه 1399 به دستور رئیس جمهور افتتاح شد. این پروژه به وسیله آورده متقاضیان و 100 میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود 18 درصد ساخته می گردد. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود 40 میلیون تومان است.

میانگین قیمت این واحد ها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان 1399 به متری 2.7 میلیون تومان می رسد. ثبت نام مرحله اول به خاتمه رسیده است. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، خاتمه مهر ماه اعلام شده بود که تا پنجم دی ماه تمدید شد و هم اکنون فرصت به خاتمه رسیده است. ثبت نام دور جدید به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3753

به "زمان ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید