ریسک خطرناک عیسی آل کثیر

به گزارش دور زمین، مهاجم مصدوم پرسپولیس در حالی قصد بازگشت به تمرینات این تیم را دارد که جراح متخصص بار دیگر اعلام کرده است او به هیچ وجه شرایط بازی کردن و انجام تمرینات سنگین را ندارد.

ریسک خطرناک عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر در جریان بازی پرسپولیس با پدیده مشهد در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال دچار مصدومیت زانو شد. کادر پزشکی پرسپولیس برای تشخیص میزان مصدومیت آل کثیر مجبور شد دو مرتبه از پای مصدوم این بازیکن عکسبرداری کند و با مشورت دو تن از جراحان متخصص مطرح در کشور از پارگی رباط صلیبی او خبر بدهد.

همین امر سبب شد تا علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس دوران نقاهت آل کثیر را 6 ماهه اعلام کند، اما این بازیکن با گذشت نزدیک به سه هفته از این دوره درخواست عجیبی را مطرح کرده است.

آل کثیر مدعی شده است هیچ مسئله ای برای تمرین ندارد و دردی هم در زانوی خود احساس نمی کند. آل کثیر تشخیص جراحان ارتوپدی را اشتباه دانسته و آمادگی خود را برای حضور در تمرینات تیم اعلام کرده است.

این موضوع باعث تعجب اعضای کادر فنی و پزشکی پرسپولیس شده است، اما آل کثیر اصرار دارد مسئله ای برای تمرین کردن ندارد و می خواهد با قبول مسئولیت در تمرینات تیم شرکت کند.

استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس و غیبت او در سه روز گذشته باعث شده تا تصمیم گیری در خصوص او به تعویق بیفتد. آل کثیر عنوان کرده آماده انجام هرگونه تست آمادگی جسمانی نیز هست و می خواهد از روز های پایانی هفته جاری در تمرینات حاضر شود.

همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4873

به "ریسک خطرناک عیسی آل کثیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریسک خطرناک عیسی آل کثیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید