رویداد ریورس قرارگاه خاتم در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، اولین رویداد نوآوری های امنیت غذایی، روز یکشنبه (15 اسفندماه)، با حضور هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و استارتاپ ها و فعالین این حوزه در بخش های زیست دریا، گلخانه ها و بذر در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

رویداد ریورس قرارگاه خاتم در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی

در این رویداد که با هدف هم افزایی و ارائه راه چاره های نوآورانه به منظور حل مسائل گلوگاهی کشور در بخش های مذکور برگزار گردید بر استفاده حداکثری از منابع و فرصت های کشاورزی به وسیله کشاورزی پایدار در جهت ارتقا و تضمین امنیت غذایی کشور تأکید شد.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در این رویداد گفت: کشاورزی دانش محور می تواند با بهره گیری از ظرفیت های موجود، نظام و نتایج اجرایی بخش کشاورزی را به سمت دستیابی به عملکرد مؤثرتر سوق دهد و از این رهگذر به تقویت امنیت غذایی کشور یاری کند.

محمد رستمی اضافه نمود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان یکی از بازوهای اجرایی دولت های مختلف، ذیل مأموریت های سازمانی خود با ورود مقتدرانه به این حوزه درصدد برطرف موانع گلوگاهی کشور و پاسخ گویی به نیازهای داخلی به وسیله کشاورزی دانش محور و انجام فعالیت های دانش بنیان می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4954

به "رویداد ریورس قرارگاه خاتم در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ریورس قرارگاه خاتم در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید