رونق ورزش روستایی، عشایری و همگانی و افزایش خیران ورزشی در کرمان

به گزارش دور زمین، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از رونق ورزش روستایی، عشایری و همگانی طی سال گذشته و افزایش خیران ورزشی یار و ورزشی ساز در طول سه سال اخیر در این استان اطلاع داد.

رونق ورزش روستایی، عشایری و همگانی و افزایش خیران ورزشی در کرمان

به گزارش خبرنگار ، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه همایش پیاده روی و افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای ده زیار که با حضور مسئولان استان و مردم برگزار گردید، به برنامه ششم توسعه اشاره نمود و گفت: یکی از اتفاقات مثبت این برنامه، تخصیص 27 صدم از 9 درصد مالیات بر ارزش اضافه نموده بود که این امر سبب رونق ویژه ای در ورزش روستایی، عشایری و همگانی شد، و بخصوص از سال گذشته، شاهد تحرکات خوبی در این زمینه، در سطح استان بوده ایم.

وی یکی دیگر از اتفاقات خوب در ورزش استان کرمان را حضور خیران ورزشی ساز و ورزشی یار عنوان نمود و اضافه نمود: سه سال است این بحث از سوی وزارت ورزش و جوانان، رونق گرفته و طی مدت ذکر شده، استان کرمان جزو سه استان برتر کشور بوده است.

امیری خراسانی توضیح داد: بر اساس، گزارشاتی که سال جاری ارائه شده نیز استان کرمان، جزو استان های برتر کشور است که این نشان دهنده کوشش عزیزان خیری است که در این زمینه زحمت می کشند.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای ده زیار توسط خیر نیکوکار علی فرزان احداث شده، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم محبت های همه خیران ورزشی ساز و ورزشی یار در سراسر استان را جبران کنیم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه تجهیزات خانه ورزش روستایی ده زیار به زودی در اختیار آنها قرار می گیرد، از افتتاح خانه ورزش این روستا در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

وی به پروژه احداث سالن ورزشی این روستا نیز اشاره نمود و اضافه نمود: امیدواریم این سالن ورزشی که به متراژ تقریبی هزار و 500 متر مربع به یاری خیران، خودیاری مردمی و اعتبارات عمرانی دولتی در ابعاد 30 در 48 متر در حال احداث است، به زودی زود به لطف خداوند و همت عزیزان، برای خدمت مردم شریف ده زیار به بهره برداری برسد.

امیری خراسانی از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این اتفاقات خوب در این روستا رقم بخورد، تشکر و قدردانی کرد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1320

به "رونق ورزش روستایی، عشایری و همگانی و افزایش خیران ورزشی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق ورزش روستایی، عشایری و همگانی و افزایش خیران ورزشی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید