برانکو: بازی ما در اصفهان قطعا در فضایی زیبا انجام خواهد شد

به گزارش دور زمین، سرمربی پرسپولیس در مورد سفر این تیم به اصفهان برای بازی حذفی با توجه به رخدادهای استادیوم آزادی گفت: ما برای پیروزی به اصفهان می روم و حتما فضای زیبایی در آن دیدار خواهد بود

برانکو: بازی ما در اصفهان قطعا در فضایی زیبا انجام خواهد شد

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: دربی خیلی عالی بود و فضای خوبی را شاهد بودیم. از طرفداران مان بایت حمایت و آمدن شان تشکر می کنیم. یک شادی ورزشی کامل را دیدیم.

او ادامه داد: متأسفم برای طرفداران خودمان و سپاهان که مصدوم شدند و عده ای می خواستند داربی به این زیبایی را خراب نمایند. بازی بدون گل شد اما موقعیت های زیادی ایجاد شد و باز جذابی را دیدیم. بازی خیلی خوب بود و از لحاظ آماری تیم برتر بودیم. از این دیدار بیش تر از بازی با ذوب آهن راضی بودم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش در 3 بازی اخیر تنها یک گل زده است گفت: این طبیعی است و گاهی اوقات گل زدن مشکل می گردد. دیروز موقعیت های زیادی داشتیم و مقابل الاهلی و ذوب آهن هم قضیه همین بود. دیروز در موقعیت های مناسبی با مدافعان سپاهان قرار گرفتیم یعنی حالت های دو به دو و سه به سه اما نتوانستیم گل بزنیم. چیزی که من را در دیدار با سپاهان اذیت کرد فشاری بود که روی تیمم بود. البته تمرکز و نظم بالایی داشتیم.

وی درباره صحبت های بازیکن سپاهان مبنی برآن که طرفداران پرسپولیس به اصفهان نیایند چون خون به پا می گردد، گفت: ما برای پیروزی به اصفهان می رویم و قطعاً فضای زیبایی در آن دیدار خواهد بود.

برانکو با کنایه به این مصاحبه ادامه داد: این صحبت ها من را ترساند و الآن نمی توانم دیگر از خانه بیرون بیایم! الآن دارم از ترس می لرزم!

او درباره حواشی ایجاد شده در دیدارهای سپاهان و پرسپولیس و تقابل هایش با قلعه نویی شرح داد: نمی دانم قلعه نویی چرا به نشست خبری نیامد اما من سعی می کنم چه ببریم و چه ببازیم در کنفرانس خبری شرکت کنم. هرگز از جوابگویی و مسؤولیت فرار نکردم و جواب های صادقانه ای دادم. پارسال هم چون شرایط مناسب نبود در نشست خبری شرکت نکردم. در دیدار با ذوب آهن گفتم از بازی تیمم راضی نبودم اما در دیدار دیروز، پرسپولیس خوب بازی کرد.

وی اضافه کرد: تا جایی که می دانم روی نیمکت ما چالشی پیش نیامد. طبیعی است که همه دوست دارند قهرمان شوند و این موضوع کاملاً ورزشی است.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره جو استادیوم یادگار امام در دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر تراکتورسازی گفت: همواره چنین جوهایی وجود داشته اما من از چیزی نمی ترسم. امیدوارم مسؤولان امنیتی به خوبی شرایط را برای بازی ایجاد نمایند و این بازکنان هستند که نتیجه نهایی را رقم بزنند.

برانکو درباره اینکه به طرفداران تیمش توصیه کند تا آن ها به استادیوم نروند تا حاشیه ایجاد نگردد، عنوان نمود: من با چنین چیزی موافق نیستم زیرا فوتبال را به خاطر طرفداران بازی می کنیم و همه کوشش ها به خاطر آن ها است. همه جا جهان درگیری بین طرفداران پیش خواهد آمد و طبیعی است که دوست دارم بردها و گل های مان را با طرفداران مان شریک باشیم.

برانکو درباره اینکه در سرانجام دیدار با سپاهان به سینه ناظر بازی زده است گفت: من نمی دانم درباره چه چیزی صحت می کنید اما اگر محروم شوم در ردیف 17 صندلی تماشاگران می نشینم.

او در سرانجام درباره مصاحبه عرب مبنی بر اینکه قرارداد رسن تمدید شده است گفت: پس او بهتر می داند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1776

به "برانکو: بازی ما در اصفهان قطعا در فضایی زیبا انجام خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: بازی ما در اصفهان قطعا در فضایی زیبا انجام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید