روزهای فرهنگی روسیه در ایران برگزار می گردد

به گزارش دور زمین، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه، روزهای فرهنگی روسیه در ایران روز شنبه (18 آبان ماه) ساعت 15 در تالار وحدت برگزار می نماید.

روزهای فرهنگی روسیه در ایران برگزار می گردد

در روزهای 18 تا 23 آبان میزبان مقامات فرهنگی دو کشور و سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم ایران هفته فرهنگی روسیه در ایران هستند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه میزبان این برنامه هستند که در اجرای برنامه از همکاری بنیاد رودکی و مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران و نهادهای فرهنگی شهر قزوین و روس کنسرت روسیه بهره می گیرند.

مراسم افتتاحیه این برنامه، روز شنبه (18 آبان ماه) ساعت 15 با حضور و سخنرانی ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و استپانف، معاون وزیر فرهنگ روسیه در تالار وحدت برگزار می گردد.

همچنین، نمایشگاه هنرهای سنتی روسیه (19 آبان ماه) در مجموعه فرهنگی و تاریخی کاخ نیاوران برپا می گردد و به مدت چهار روز دایر است.

معاون وزیر فرهنگ روسیه به همراه هیئتی متشکل از 50 تن از هنرمندان برجسته این کشور با همکاری اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، رایزنی فرهنگی ایران در روسیه و سفارت روسیه در تهران به کشورمان می آیند. این هیئت فرهنگی و در راس آن معاون وزیر فرهنگ روسیه در برنامه سفر خود به کشورمان علاوه بر دیدار با رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دیگر مقامات و مسئولان کشورمان، بازدید از کاخ نیاوران و موزه ملی ایران خواهند داشت.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2182

به "روزهای فرهنگی روسیه در ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای فرهنگی روسیه در ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید