روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است

به گزارش دور زمین، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است و با وجود جنگ روانی شکل گرفته مردم پای کار هستند.

روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگاران، معصومه ابتکار عصر امروز در نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته مازندران، اظهار کرد: حضور در حوزه کشاورزی و سازمان های مردم نهاد نشان از یک جامعه پویا و سر زنده دارد.

وی توضیح داد: دولت باید زمینه بالقوه شدن این سرمایه عظیم اجتماعی را فراهم کند تا برای اشتغال، فراوری و بطور کامل برای فعالیت های مالی، توسعه و داوطلبانه در جامعه به توان تاب آوری لازم را ایجاد کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: اگر تعداد فارغ التحصیلان دختر بیشتر از پسر است باید برای آن برنامه ریزی کنیم و در این راستا دولت دوازدهم بر اثر بخشی اشتغال پایدار تاکید دارد.

ابتکار ادامه داد: تسهیلات پایدار روستایی یکی از اقدامات صورت گرفته اشتغالزایی بوده و 41 درصد از این تسهیلات در کشور دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از صندوق های خرد روستایی در جهت تاب آوری اجتماعی حائز اهمیت است، یادآور شد: طرح توان افزایی سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار گرفته است و افراد واجد شرایط در این طرح می توانند تحت حمایت قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2028

به "روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید