رناتو سانچس خواستار جدایی از بایرن مونیخ شد

به گزارش دور زمین، هافبک پرتغالی باواریایی ها نسبت به وضعیتش در این باشگاه آلمانی اعتراض کرد.

رناتو سانچس خواستار جدایی از بایرن مونیخ شد

به گزارش خبرنگاران، رناتو سانچس که در تساوی 2 بر 2 خانگی شب گذشته (آدینه) بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین در بازی افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا، در دقیقه 85 به جای توماس مولر به بازی آمد، از وضعیت خود در این تیم راضی نیست و خواستار ترک آلیانتس آره نا شد.

سانچس که در سال 2016 از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست، پس از این بازی در حالی که از وضعیتش در این تیم ناراضی به نظر می رسید، در پاسخ به این پرسش که آیا می خواهی که بایرن را ترک کنی؟، گفت: بله! واقعاً ناراحت هستم و ناامید شده ام. این دومین باری است که باشگاه اجازه جدایی به من نمی دهد. پنج دقیقه بازی برای من کافی نیست.

نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ هم که پیش از این گفته بود، روی ستاره جوان پرتغالی اش حساب باز نموده است، پس از تساوی شاگردانش مقابل هرتابرلین در واکنش به اظهارات رناتو گفت: نمی توانم چیزی در این خصوص بگویم چون با سانچس صحبت نکردم.

رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ هم در این باره اعلام نمود: بهتر بود که رناتو خونسردی اش را حفظ می کرد چون قرار نیست از جمع ما جدا گردد.

سانچس که چهارمین فصل حضورش در بایرن را تجربه می نماید تا کنون تنها در 53 بازی از رقابت های مختلف برای باواریایی ها به میدان رفته است.

انتظار می رود با پیوستن بازیکنانی همچون ایوان پریشیچ و فیلیپه کوتینیو به بایرن، کار رناتو 21 ساله برای حضور در ترکیب سرخپوشان مونیخی سخت تر از گذشته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1938

به "رناتو سانچس خواستار جدایی از بایرن مونیخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رناتو سانچس خواستار جدایی از بایرن مونیخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید