رمانتیک ترین کارهایی که می توانید در پکن انجام دهید

به گزارش دور زمین، شهرهایی مانند فلورانس، هونولولو و پاریس به عنوان شهرهایی رمانتیک شناخته می‌شوند، ولی پایتخت چین یعنی شهر پکن نیز به اندازه این شهرها مکان‌های رمانتیک و زیبا دارد. اگر برای ماه عسل یا سالگرد ازدواجتان قصد دارید به سفر بروید تنها عشقتان را بردارید، به تور چین بروید و بگذارید پکن بقیه کارها را انجام دهد.

رمانتیک ترین کارهایی که می توانید در پکن انجام دهید

در تور پکن خود قایق‌های اژدها سوار شوید

این را تصور کنید: دریاچه‌ای که با نور ماه روشن شده، یک قایق اژدها که یک فانوس روشنگر مسیرش است، دو لیوان نوشیدنی، یک خوراکی خوشمزه و محبوب زندگیتان در کنارتان. برای این که این تصویر رویایی به واقعیت تبدیل شود، تنها کاری که باید بکنید این است که در تور چین خود به دریاچه Shichahai بروید و یک قایق با قایقران حرفه‌ای کرایه کنید (که مطمئن باشید وقتی سوار قایق شوید در پس‌زمینه محو خواهد شد)؛ شما می‌مانید و خاص‌ترین فرد زندگیتان و جریان بی‌پایانی از خاطرات جدید درون ذهنتان. دریاچه Shichahai که تنها چند دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد، کاری می‌کند که عشقتان بخواهد دوباره با شما ازدواج کند.

در تور پکن، درشکه سوار شوید

تصور کنید در درشکه نشسته‌اید و صدای سم اسب‌ها بر سنگفرش جاده‌ها مانند موسیقی گوش شما را نوازش می‌دهد و درشکه شما را از کنار رودخانه‌های جاری و از روی پل‌های روی دریاچه‌ها عبور می‌دهد. این کار را می‌توانید در Miyun پکن انجام دهید. محله‌های خلوت و کم جمعیت حومه شهر پکن در منطقه Miyun، آرامشی را به مسافران تور چین پیشکش می‌کنند که در کمتر جایی در مرکز شهر پکن یافت می‌شوند. درختان بلندی که در دو طرف جاده‌های این منطقه از پکن سایه انداخته‌اند بعدازظهری رمانتیک را برای شما به ارمغان می‌آورند.

در تور پکن هتل‌های 5 ستاره پکن را امتحان کنید

هتل‌های 5 ستاره پکن آماده‌اند تا سفر شما به تور چین را خاطره‌انگیز کنند. تعداد زیادی هتل لوکس در پکن، در رقابتی همیشگی استانداردهای هتل‌های پایتخت چین را به حد نهایی خود رسانده‌اند. کارکنان چند زبانه هتل‌های پکن، آماده‌اند تا خدمات مخصوص خود از منوهای غذاهای بین‌المللی گرفته تا خدماتی مانند ماساژ در اتاق را به شما ارائه کنند.

در تور پکن به یکی از رستوران‌های عالی پکن بروید

یک میز شام که با شمع روشن شده و پیشخدمت‌هایی که آماده‌اند تا مجموعه‌ای از غذاهایی را که فقط در تور چین فرصت امتحان کردن و لذت بردن از آن‌ها را دارید را برایتان فراهم کنند؛ این چیزی است که در یک رستوران شیک در پکن نصیبتان می‌شود. برای این که از بهترین غذاهای چینی دنیا لذت ببرید کافی است سری به بهترین رستوران‌های پکن بزنید. برای امتحان غذاهای اردک پکنی و دیگر غذاهای معروف چینی به Duck de Chine (در خیابان Gongti Bei پکن) و برای خوردن غذاهای غربی به Aria (هتل China World) بروید.

در تور پکن کمی به خودتان استراحت دهید

ورای شلوغی و هیاهوی همیشگی پکن، قلمروهایی نهفته‌اند که باعث می‌شوند اشک از چشمانتان جاری شود. تماشای طلوع یا غروب آفتاب بر فراز تپه‌های یشمی پکن، بهترین شروع یا پایان برای یک روز رمانتیک در پکن است. از قله‌های برف گرفته در منطقه Changping پکن تا تپه‌های کوچک و بزرگ Fragrant Hill، پکن پر است از منظره‌هایی که باید آن‌ها را تنها دو نفره دید.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3672

به "رمانتیک ترین کارهایی که می توانید در پکن انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین کارهایی که می توانید در پکن انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید