رضایی: می توانستم بهتر از این باشم، سال بعد مدال می گیرم

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، محمد نبی رضایی قایقران جوان ماده کانوی آبهای آرام در مسابقات قهرمان دنیا رده سنی زیر 23 سال به عنوان ششمی ماده هزار متر بسنده کرد. وی در دوره قبل همین مسابقات در کشور رومانی مدال برنز گرفته بود.

رضایی: می توانستم بهتر از این باشم، سال بعد مدال می گیرم

محمد نبی رضایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: می توانستم بهتر از این باشم. البته من در مسابقات زیر 23 سال جهان با آمادگی کامل نیامده بودم چرا که با هشتاد درصد آمادگی خود به رومانی آمده بودم برای اینکه خودم را برای مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک مجارستان آماده می کنم. امیدوارم سالهای آینده نتیجه بهتر و حتی مدال کسب کنم.

وی با بیان اینکه 20 سال سن دارد و سه سال آینده نیز می تواند در مسابقات رده سنی زیر 23 سال شرکت کند، گفت: ان شالله در رقابت های سال آینده قهرمانی جهان صد در صد مدال می گیرم.

رضایی با اشاره به اینکه بعد از این رقابت ها راهی مسابقات جهانی مجارستان می گردد، اعلام نمود: در ترکیب تیم برای مسافت هزار متر کانو که ماده ای المپیکی است نهاده شده ام و تمام قدرت مان را برای حضور در این ماده گذاشته ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه یک ماه بعد از بازیهای آسیایی تمرینات خودم را با ایمان پور عزیز شروع کردم و از این نظر مسئله ای ندارم. قایق های ما در حد نرمال است اما قایق های بسیار جدیدی آمده که ما آنها را در تمرینات نداریم ولی در مسابقات فراوری کنندگان قایق های خوب و به روز جهان را اجاره می دهند.

ایمان پور عزیز مربی کانوی جوانان ایران نیز درباره رقابت های جهانی مطرح نمود: محمد نبی رضایی در مسابقات جهانی در رده ششم نهاده شد. امیدوارم در سال های آینده نتیجه بهتری کسب گردد.

وی اضافه کرد: ما سال جاری پیشرفت و نتیجه خوبی داریم چرا که سال گذشته راهی فینال هم نشده بودیم. با توجه به اینکه ما رقابت های کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم در مسابقات جوانان جهان با آمادگی کامل حاضر نشدیم.

رقابت های قایقرانی آبهای آرام جهان در دو رده سنی جوانان و زیر 23 سال از روز دهم مردادماه در رومانی شروع شده است. مسابقات جهانی آبهای آرام به منظور کسب سهمیه المپیک از اواخر مرداد ماه در مجارستان شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1911

به "رضایی: می توانستم بهتر از این باشم، سال بعد مدال می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: می توانستم بهتر از این باشم، سال بعد مدال می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید