معرفی رستوران های پاتایا

به گزارش دور زمین، خوردن غذاهای تایلندی در سواحل و مراکز خرید مدرن پاتایا از بهترین جاذبه‌های این شهر ساحلی برای تجربه هستند. در این مقاله شما را با بهترین رستوران‌های شهر پاتایا آشنا خواهید شد.

معرفی رستوران های پاتایا

رستوران شوگر هات (Sugar Hut Restaurant) در پاتایا

رستوران شوگر هات، طبیعت زیبا و سرسبز داشته و آب و هوای پاکی دارد. رستوران شوگر هات بهترین انتخاب برای کسانی می‌باشد که طبیعت پاتایا علاقه مند هستند، به شما می‌رود چرا که در قلب جنگلی کوچک قرار گرفته است. برای ورود به این جنگل از راه‌های پیچ در پیچ عبور کنید که چندان طولانی نمی‌باشد. بهترین غذاهای تایلندی در این رستوران سرو می‌شود.

رستوران پارسا (Parsa Restaurant) در پاتایا

رستوران پارسا بدون شک یکی از بهترین رستورانهای ایرانی در پاتایا می‌باشد. با رفتن به رستوران‌های ایرانی از غذاهای مورد علاقه خود استفاده کنید در منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی و مدرن ایرانی با کیفیت بالا همچون کباب، انواع خورشت و نوشیدنی‌هایی مانند دوغ سرو می‌شود. برای تجربه یک سفر متفاوت و پرجاذبه با تور پاتایا همراه شوید.

رستوران گلس هاوس (The Glass House Restaurant) در پاتایا

به نظر گردشگران و مهمانان قیمت غذاهای این رستوران مناسب است لذا برای آن یک مزیت به حساب می آید اگر می خواهید در حین سرو غذا از فضایی عاشقانه و آرام بهره جویید سری به این رستوران بزنید. رستوران گلس هاوس خانه ای شیشه ای است که روبروی دریا با نسیم خنک اقیانوس، خارج از شهر و در سایه درختان کاج قرار دارد.

رستوران موم آروی (Moom Aroi Seafood Restaurant) در پاتایا

رستوران موم آروی یکی از بهترین رستوران های پاتایا است و همان گونه که از نام آن پیداست رستورانی می‌باشد که بیشتر منوی آن را غذاهای دریایی تشکیل داده‌اند. در نزدیکی ورودی این رستوران، اسکله قایقرانی در ساحل خلیج پاتایا به چشم می‌خورد. حتی در فضای باز، روبروی ساحل صندلی رزرو کرده و یک شام رمانتیک را تجربه کنید.

انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 23

به "معرفی رستوران های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رستوران های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید