تور ارزان مجارستان: ملاقات تیم های ایران و مجارستان، ناممکن است

به گزارش دور زمین، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال با اشاره به اخبار مبنی بر برگزاری ملاقات محبت آمیز با تیم ملی مجارستان، در توییتی آن را غیرممکن خواند.

تور ارزان مجارستان: ملاقات تیم های ایران و مجارستان، ناممکن است

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

در روز های اخیر خبری مبنی بر برگزاری ملاقات محبت آمیز میان تیم ملی ایران و مجارستان منتشر شد و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این باره گفته بود با هماهنگی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران و رییس کمیته ملی المپیک مجارستان، مذاکره ای با فدراسیون فوتبال مجارستان انجام شد و از این تیم برای برگزاری بازی محبت آمیز تقاضا کردیم. مجارستانی ها با برگزاری بازی در نیمه نخست آبان موافقت کردند و قرار شد فدراسیون ایران درخواست رسمی خود را ارائه کند و مراحل بعدی مذاکرات را پیش ببرد.

با این حال، محمد جماعت مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در توییتی نوشت: با توجه به فیفادی های پیش رو تا زمان برگزاری جام جهانی قطر، برگزاری ملاقات محبت آمیز تیم ملی کشورمان با تیم ملی مجارستان، غیرممکن و نشدنی است.

تیم ملی ایران در تنها ملاقات محبت آمیز خود پیش از شروع جام جهانی 2022 در قطر به مصاف الجزایر رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خود.

در پی این شکست و فرایند نه چندان مساعت تدارک بازی های محبت آمیز برای تیم ملی، طی هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر قطع همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به گوش رسیده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5772

به "تور ارزان مجارستان: ملاقات تیم های ایران و مجارستان، ناممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: ملاقات تیم های ایران و مجارستان، ناممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید