دولت اسلام آباد: گزارش پزشکی نواز شریف فریبکاری محض است

به گزارش دور زمین، وزارت بهداشت پاکستان ضمن رد کردن گزارش پزشکی نواز شریف اظهار داشت: این گزارش تنها برای فریب دادن ما ساخته شده است.

دولت اسلام آباد: گزارش پزشکی نواز شریف فریبکاری محض است

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، وزارت بهداشت پاکستان و وزارت بهداشت ایالتی پنجاب ضمن رد کردن گزارش پزشکی نواز شریف آن را فریبکاری توصیف کردند.

گزارش ها حاکی است پس از اصرارهای دولت اسلام آباد نواز شریف گزارشی را برای وزارت بهداشت پاکستان ارسال نموده است که توسط یک پزشک خصوصی تائید شده و پزشکی قانونی دولت انگلیس آن را تائید ننموده است.

مسئولین وزارت بهداشت ایالت پنجاب در این خصوص تاکید کردند: پزشکی قانونی دولت انگلیس این گزارش را تائید ننموده است و از دید ما گزارش ارسال شده تنها فریبکاری هستند.

دولت اسلام آباد ضمن ارسال نامه ای رسمی به نخست وزیر سابق پاکستان تاکید نموده است به هیچ عنوان این گزارش را نمی پذیرد.

بعضی از منابع رسمی وزارت بهداشت پاکستان مدعی هستند پزشکی که گزارش ها با مهر او به پاکستان ارسال شده است هیچ گاه نواز شریف را معاینه ننموده است!

لازم به ذکر است نواز شریف برای درمان به لندن منتقل شده است و پزشک خصوصی او علت اصلی بستری شدن نخست وزیر سابق پاکستان را در بیمارستان کمبود شدید پلاکت های خونی عنوان نموده است.

انتشار تصویری از نواز شریف که در یک رستوران مشغول مصاحبه با برادرش است نیز هفته گذشته جنجال آفرین شده بود.

حزب نواز در دفاعی عجیب خاطرنشان کرد: رفتن نواز شریف به رستوران بخشی از برنامه درمان او است و مردم پاکستان نباید از دیدن این تصویر تعجب نمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2362

به "دولت اسلام آباد: گزارش پزشکی نواز شریف فریبکاری محض است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت اسلام آباد: گزارش پزشکی نواز شریف فریبکاری محض است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید