تور ارزان استانبول: دنج ترین کافه های استانبول در فصل زمستان

به گزارش دور زمین، گذراندن روزی خوب و بی نقص در سرمای زمستان شهر زیبای استانبول، آن قدر هم سخت نیست؛ کافی است به کافه ای دنج بروید و یک لیوان قهوه داغ میل کنید.

تور ارزان استانبول: دنج ترین کافه های استانبول در فصل زمستان

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

فصل زمستان در استانبول با دمای زیر صفر درجه سانتی گراد، آسمان خاکستری و بارش برف پراکنده همراه است؛ بنابراین کافه ای مهمان نواز و دنج دقیقا همان چیزی است که برای نشستن و گرم شدن به آن احتیاج دارید. در این مقاله، خبرنگاران بعضی از برترین کافه های استانبول را در فصل سرد و برفی به شما معرفی خواهد نمود؛ جایی که می توانید در آن از غذا و نوشیدنی های گرم لذت ببرید و حتی لپ تاپ خود را برای انجام کارهایتان به همراه ببرید.

اگر تمایل دارید که سفری برنامه ریزی شده و راحت به استانبول داشته باشید، می توانیدتور استانبولرا از میان انواع تور ترکیه در خبرنگاران به سادگی جستجو کنید، از میان لیست تورهای ده ها آژانس معتبر، برترین تورها را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه و در نهایت مقرون به صرفه ترین تور را انتخاب کنید.

1. کافه جوما (Café Cuma)

شیرینی فروشی، کافه، چای

جوما، به عنوان کافه ای کاملا دنج، بازتابی از نام منطقه خود یعنی چوکورجوما (Çukurcuma) است؛ جایی که فروشندگان کالاهای قدیمی و آنتیک در میان خانه هایی به سبک قدیم اروپایی فعالیت می نمایند. در داخل کافه جوما (در زبان ترکی به معنای آدینه)، با مبلمان قدیمی و دکوراسیونی رو به رو خواهید شد که بیشتر از یک کافه، حس در خانه بودن را به شما می دهد.

مشتریان بعلاوه در این کافه، میزی در کنار آشپزخانه خواهند دید که پر از شیرینی های پخت تازه همان روز است؛ از کیک شکلاتی خیس لذیذ تا مافین های شیرین بلوبری در این محل به چشم می خورد. روی مبل های راحتی یا پشت میزهای همگانی بزرگ کافه بنشینید و از فضای گرم داخل کافه جوما، به دیدنی فضای بیرون بپردازید.

  • وعده های غذایی: تمام روز، صبحانه، چای عصر، ناهار
  • جو: خودمانی، دنج، ریلکس
  • تلفن: 062 2932 212 90+
  • آدرس: 53/A Çukur Cuma Caddesi, İstanbul, 34425, Turkey

2. ماگریت (Magritte)

شیرینی فروشی، کافه، چای

کافه ماگریت با فضایی پر جنب وجوش و شبیه به کافه های فرانسه، محیطی زیبا و قدیمی را برای مشتریان خود فراهم می نماید. از اشیای قدیمی دکور روی قفسه های دیوار گرفته تا سرامیک های گل دار که برای پذیرایی استفاده می شوند و بعلاوه آثار هنرمندی با همین نام (رنه ماگریت) در این کافه به چشم می خورد و با فضای دنج و گرمی که دارد، پناهگاهی عالی در برابر سرما به شمار می آید.

در منوی رستوران، علاوه بر املت های لذیذ و خوشمزه و پای کیش که نوعی خوراک پنیر، گوشت و اسفناج است و در لایه ای از خمیر ماکارونی پیچیده و طبخ می گردد، کیک های شیرین و تارت های اشتهابرانگیز نیز دیده می گردد و از آنجا که آشپزخانه درست پشت صندوق واقع شده است، عطروبوی شیرینی های تازه پخت شده در همه جای این کافه می پیچد. به خاطر داشته باشید که حتما به قفسه کوچک اجناس آنتیک ماگریت نیز نگاهی بیندازید که برای فروش هستند و با خرید یک یادگاری، تکه ای از این سفر را با خود به خانه ببرید.

  • وعده های غذایی: چای عصر، ناهار
  • جو: خودمانی، دنج، ریلکس، خصوصی
  • تلفن: 062 2520 544 90+
  • آدرس: No:16 Hayriye Caddesi, İstanbul, 34425, Turkey

3. کوک لایف بالات (Cooklife Balat)

شیرینی فروشی، کافه، چای

فنر-بالات، یکی از جالب ترین منطقه ها استانبول، زمانی خانه بزرگ ترین خانواده های یونانی ارتدکس شهر بوده است و خانه های زیبای آن ها کماکان گردشگران را به اینجا می کشاند. در اینجا با دکان هایی رو به رو خواهید شد که فضای داخلی قدیمی و زیبایی دارند. یکی از این مکان های دنج، کافه کوک لایف بالات متعلق به مجله کوک لایف (الهام گرفته شده از مجله کین فولک آمریکا) است.

در داخل این کافه، فضایی زیبا را در کنار جزئیات دوست داشتنی اسکاندیناوی خواهید دید که آن را در کل منطقه بسیار خاص نموده است. از قلم نیاندازید که حتما از کیک های فوق العاده تازه مانند تارت کرم پرتقال یا پای سیب سفارش دهید. طعم پنکیک های کوک لایف بالات بی نظیر است؛ از آن ها هم غافل نشوید.

  • وعده های غذایی: صبحانه، چای عصر، ناهار
  • جو: خودمانی، دنج، ریلکس
  • تلفن: 155 5331 212 90+
  • آدرس: No: 3/B Akçin Sokak, İstanbul, 34087, Turkey

4. آکالی (Akali)

رستوران، شیرینی فروشی، کافه؛ سرو غذاهای آمریکایی، ایتالیایی، فست فود، گیاهی

کافه آکالی در خیابان کوچکی در منطقه مسکونی بشیکتاش (Beşiktaş) واقع شده است و زمانی که بوی نان تازه از آن بلند می گردد، راهی برای مقاومت کردن و نرفتن به این کافه ندارید. آکالی همواره در حال امتحان کردن غذاهای مختلف است و با سرو برگرهای فوق العاده، پاستای خانگی با سس های متنوع و ساندویچ های لذیذ با نان تازه، در حقیقت فراتر از یک کافه معمولی است.

محیط داخلی آکالی با وجود کف کاشی شده، پیشخوانی از چوب طبیعی، چند میز مرمر و قفسه هایی پر از کتاب و قوطی های چای یا قهوه، بسیار گرم و مهمان نواز به نظر می آید. در صورتی که می خواهید با فرد خاصی دیدار کنید، مطمئناً این کافه، مکانی ایدئال به شمار می رود.

  • وعده های غذایی: صبحانه، چای عصر، ناهار، شام
  • جو: خودمانی، دنج، ریلکس، در فضای باز
  • تلفن: 242 2274 212 90+
  • آدرس: No:11 Dibekçi Sokak, İstanbul, 34357, Turkey

5. یر کافه (Yer Café)

بار، کافه؛ سرو چای و غذاهای ترکی، مدیترانه ای

یر، یکی از کافه های دنج بخش آسیایی شهر استانبول است که احتمالاً مشابه آن را می توان در شهری مثل برلین پیدا کرد. در داخل کافه، با میزها و جایگاه های قدیمی که جفت هم نیستند، نقاشی های هنری قاب شده از هنرمندان محلی و یک بار کوچک، رو به رو خواهید شد.

یر که در تمام ساعات روز باز است، محلی برای استراحت و لم دادن به شمار می آید؛ جایی که می توانید برای صرف صبحانه ترکی، ناهار یا نوشیدنی عصرگاهی، با دوستان تان دیدار کنید. منوی کافه شامل تمام غذاهای کلاسیک ترکی مانند کوفته و بعلاوه سالاد، پاستای خانگی و ساندویچ های متنوع می گردد.

کافه یر، مکانی عالی برای کارکردن نیز به شمار میرود؛ به خصوص زمانی که روی یکی از جایگاه های کنار پنجره نشسته باشید و بتوانید رفت وآمد مردم منطقه مودا را دیدن کنید.

  • وعده های غذایی: تمام روز، صبحانه، ناهار، شام، شام آخر وقت
  • جو: خودمانی، دنج، ریلکس
  • تلفن: 670 4501 216 90+
  • آدرس: 25/A Ferit Tek Sokagi, İstanbul, 34710, Turkey

6. شیمدی (Şimdi)

کافه، رستوران؛ سرو غذاهای ترکی، ایتالیایی، سوپ، مدیترانه ای

شیمدی، یکی از مشهورترین کافه های منطقه بی اوغلو و جزو برترین کافه های استانبول است که به عنوان یک کافه، رستوران و از دوست داشتنی ترین نقاط استانبول می توانید به دور از شلوغی خیابان استقلال، لحظات نابی را تجربه کنید. این کافه در طبقه همکف یک ساختمان اروپایی زیبا واقع شده است و مبل های سمت راست ورودی آن درست به میزان جایگاه های عقب کافه، فضایی دنج و گرم را برای شما فراهم می نمایند؛ اما به یاد داشته باشید که برای پیداکردن جایگاه در شیمدی باید کمی زودتر یا دیرتر از ساعت ناهار یا شام به اینجا بیایید.

در منوی کافه، با انتخاب های متعددی از سوپ های لذیذ گرفته تا پاستا، گوشت گریل شده و سالاد رو به رو خواهید شد. قهوه شیمدی نیز یکی از برترین ها در کل منطقه است؛ پس در زمان حضورتان در این کافه، حتما یک فنجان قهوه سفارش دهید.

  • وعده های غذایی: تمام روز، صبحانه، ناهار، شام
  • جو: خودمانی، دنج، ریلکس
  • تلفن: 443 2525 212 90+
  • آدرس: Atlas Apt., 5 Asmalı Mescit Sok., İstanbul, 34430, Turkey

بعلاوه در صورتی که کافه یا رستوران ترکی خود را در لیست بالا پیدا نکردید، می توانید لیست کاملی از رستوران های استانبول را در خبرنگاران مشاهده نموده و در کمترین زمان رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر تمایل دارید که سفری برنامه ریزی شده و راحت به استانبول داشته باشید، می توانیدتور استانبولرا از میان انواع تور ترکیه در خبرنگاران به سادگی جستجو کنید، از میان لیست تورهای ده ها آژانس معتبر، برترین تورها را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه و در نهایت مقرون به صرفه ترین تور را انتخاب کنید.

بعلاوه در صورتی که کافه یا رستوران ترکی خود را در لیست بالا پیدا نکردید، می توانید لیست کاملی از رستوران های استانبول را در خبرنگاران مشاهده نموده و در کمترین زمان رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4718

به "تور ارزان استانبول: دنج ترین کافه های استانبول در فصل زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: دنج ترین کافه های استانبول در فصل زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید