دلایل انتخاب تور بالی

به گزارش دور زمین، بالی دقیقا به همان اندازه‌ای که از آن تعریف می‌شود، جذاب و زیبا است. این جزیره زیبای اندونزی که از نظر مساحت کمی بزرگتر از دلاور (Delaware، ایالت کوچک آمریکایی واقع در شبه جزیره‌ای در اقیانوس اطلس) است، تمامی زیبایی‌ها و جاذبه‌های طبیعی را در خود دارد: سواحل زیبا، آتشفشان، مزارع برنج، جنگل، هتل‌ها و استراحتگاه‌های مشهور، موج‌سواری، گلف و سایت‌های آموزش غواصی در آب. اما آنچه تور بالی را از دیگر تورهای مناطق گرمسیری مجزا و متمایز می‌کند، سنت‌های جزیره بالی و روستاییانی است که خود را مکلف به رعایت تمامی این سنت‌ها کرده و اقدام به برگزاری جشن‌های زیادی می‌کنند.

دلایل انتخاب تور بالی

صدها معبد موجود در این جزیره، جشن‌ها و رقص‌ها و مراسم مذهبی و صنایع دستی مربوط به باورهای هندوی باستانی آن‌ها تنها نمایشی برای توریست‌ها و گردشگران تور بالی نیست، بلکه در حقیقت روح زندگی و فرهنگی است که در آن در عین حفظ سنت‌ها و هویت اصیل مردم بالی، به گرمی از گردشگران استقبال می‌شود.

تجربه و آشنایی با فرهنگ مردم بالی

bali traditions

بالی همیشه پر از گردشگر است اما مردم بالی همواره از به اشتراک گذاشتن فرهنگ هندوی خود با گردشگران لذت می‌برند. در تور بالی به Odalan، یا یکی از فستیوال‌های محلی سری بزنید و هنر غنی مردم بالی و مراسم مذهبی سنتی و باستانی آن‌ها را مشاهده کنید.

شنا و تفریحات آبی

Bali beaches

این جزیره با آب‌های زلال و روشن آبی احاطه شده است. بالی دارای سواحل خارق‌العاده ای برای شنا، غواصی با تجهیزات، غواصی سطحی و موج‌سواری است. پیاده‌روی و قدم زدن در امتداد ساحل نیز یکی از تفریحات لذت‌بخشی است که توصیه می‌شود در طی تور بالی حتما انجام دهید.

یادگیری

Bali art classes

هنرمندان و صنعتگران مشهور بالی، به تدریس نقاشی، کنده‌کاری و درست کردن صنایع دستی دیگر جزایر، رقص سنتی، موسیقی و خیمه شب بازی می‌پردازند که می‌توانید در تور بالی از این فرصت استفاده کرده و چیزی یاد بگیرید.

پیاده‌روی یا کوهنوردی

Bali rice

می‌توانید از یکی از آتشفشان‌های فعال بالی بالا بروید، گشتی در اطراف مزارع برنج بزنید یا با منظره‌ای از کوه‌های دور دست، در میان گیاهان خوشوبو و معطر قدم بزنید.

آرامش

bali traditional treatment

تور بالی فرصت بسیار خوبی برای رهایی از استرس و تنش‌های روزمره است. با شرکت در کلاس‌های یوگا و درمان‌های سنتی بالی، spa و مراکز درمانی افسانه‌ای بالی، و یا فقط با تنفس در هوای پاک و تمیز باغ‌های گرمسیری از استرس و اضطرب رهایی یابید.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3700

به "دلایل انتخاب تور بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل انتخاب تور بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید