دفن خودروی مورد علاقه متوفی به همراه جنازه اش

به گزارش دور زمین، خانواده یک متوفی با دفن ماشین مورد علاقه اش به همراه وی، آخرین خواسته او را برآورده کردند.

دفن خودروی مورد علاقه متوفی به همراه جنازه اش

به گزارش خبرنگاران، گفته می گردد که پس از مرگ نمی توان دارایی خود را با خود به گور برد، اما به تازگی یک مرد مکزیکی که بنا به درخواستش ماشین مورد علاقه اش نیز با جنازه او در قبر بزرگ دفن شده خبرساز شده است. دون آدان آرانا اهل پورتو سن کارلوس واقع در استان باحا کالیفرنیا سور کشور مکزیک به علت نبرد طولانی مدت با یک بیماری لاعلاج نمی توانست از ماشینی که پسرش چندی پیش به او هدیه داده بود لذت ببرد.

آرانا با وجود آنکه می دانست زمان زیادی برای زنده ماندن ندارد به خانواده اش گفته بود دوست دارد ماشینش نیز با او دفن گردد تا بتواند در زندگی بعدی اش با آن رانندگی کند. احترام گذاشتن به آخرین خواسته های عزیزان در مکزیک امری جدی تلقی می گردد؛ به همین علت دون آدان آرانا در کنار ماشین مورد علاقه اش آرام گرفت.

بیشتر بخوانید

تصاویری که در شبکه های اجتماعی مکزیک منتشر شده یک چرثقیل را در حال پایین آوردن ماشین مورد علاقه متوفی در داخل یک قبر بزرگ نشان می دهد. در این تصویر تابوت متوفی در عقب ماشین قرار می گیرد. این در حالی است که بنا به گزارش ال یونیورسال، فرانسیسکو تووِر، یک مقام محلی گفت که ممکن است خانواده متوفی با جریمه ای سنگین روبرو شدوند، چون برای این مراسم تدفین غیرعادی هیچ نوع مجوزی دریافت نکرده بودند.

با این حال این اولین بار نیست که جنازه یک متوفی با ماشین مورد علاقه اش به خاک سپرده می گردد. سال گذشته نیز یک سیاستمدار اهل آفریقای جنوبی به جای تابوت معمولی، در لیموزین مرسدس محبوبش آرام گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4698

به "دفن خودروی مورد علاقه متوفی به همراه جنازه اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفن خودروی مورد علاقه متوفی به همراه جنازه اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید