دغدغه سلبریتی های ورزشی؛ واقعی یا مجازی؟

به گزارش دور زمین، در این چند روزه، بعضی از سلبریتی های ورزشی در خصوص مسائلی اظهارنظر نموده اند که هیچ اطلاع و شناختی در خصوص آن ندارند.

دغدغه سلبریتی های ورزشی؛ واقعی یا مجازی؟

به گزارش خبرنگاران، در روزهایی که فشار مالی بیشتر شده و به صورت افسار گریخته هر روز شاهد قیمت های جدیدی در همه زمینه ها هستیم، دور جدیدی از موج سواری بعضی از سلبریتی ها را شاهد هستیم.

سلبریتی هایی که خود را عالم بر هر موضوعی می دانند و این اجازه را به خود می دهند تا در خصوص هر اتفاقی اظهار نظر نمایند. سلبریتی هایی که خود را حامی معیشت مردم معرفی می نمایند اما زندگی شخصی آنها هیچ قرابتی با مردم معمولی ندارد و فرسنگ ها فاصله میان آنها وجود دارد.

بعد از اظهارات تامل برانگیز بعضی از بازیگران سینما، این بار شاهد ورود بعضی از ورزشی ها در این مورد هستیم. سلبریتی های ورزشی که به دلیل تاخیر در پرداخت پاداش و قراردادهای میلیاردی خود فریاد وامصیبتا سر می دهند، این بار بدون آنکه هیچ شناختی از موضوعات جاری مملکت داشته باشند و بدانند که در چه موقعیت حساسی قرار داریم، در این موج سواری در فضای مجازی درحال حرکت هستند و با اظهارات غیرکارشناسی خود بر مصائب و مسائل بیشتر می دمند.

سلبریتی های ورزشی که زندگی آنها فاصله زیادی با مردم عادی دارد، چه شده است که حامی مردم شده اند و در فضای مجازی به دنبال جذب مخاطب هستند. چه طور زمانی که غیر ورزشی ها در ورزش ورود می نمایند، صدای اعتراض همه ورزشی ها بلند می گردد و مدعی هستند که چرا غیر ورزشی ها در خصوص مواردی که از آن شناختی ندارند، وارد می شوند، پس چگونه است که این افراد به خود اجازه می دهند با اظهارات نسنجیده، در خصوص مسائل امنیتی و دفاعی کشور صحبت نمایند.

این دوستان واقعا براساس واقعیت موجود اظهار نظر می نمایند یا در فضای مجازی و همرنگ شدن با سایر سلبریتی ها به دنبال کسب آرای فضای مجازی هستند.

اصولا اگر این دوستان یاد بگیرند در همان حوزه ای که تخصص دارند، اظهار نظر نمایند، بهتر می توانند کار نمایند. بهتر است کار ورزش را به ورزشی ها و سایر مسائل را به متخصصان فن بسپارند. این که در هر موردی بخواهند صحبت نمایند آن هم بدون اطلاع، مطمئن باشید که هیچ دستاوردی نخواهد داشت و مسئله ای از این مردم حل نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1611

به "دغدغه سلبریتی های ورزشی؛ واقعی یا مجازی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه سلبریتی های ورزشی؛ واقعی یا مجازی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید