دعوت ایران از میزبان جام جهانی فوتسال به تورنمنت تایلند

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، تورنمنت فوتسال تایلند قرار است با همکاری و مشارکت کمیته های فوتسال ایران و تایلند برگزار گردد. تایلندی ها پیش از این با مذاکره با مسئولان تیم ملی فوتسال اسپانیا، آنها را به این تورنمنت دعوت کردند و ظاهراً اسپانیا هم این دعوت را پذیرفته است.

دعوت ایران از میزبان جام جهانی فوتسال به تورنمنت تایلند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

انتخاب و مذاکره با تیم دیگر این تورنمنت برعهده ایران گذاشته شده بود. مسئولان کمیته فوتسال ایران طی روزهای گذشته، مذاکراتی شفاهی با کمیته فوتسال لیتوانی انجام داده و موافقت ابتدایی آنها را برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه تایلند گرفته اند.

داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال ایران با تأیید این خبر به خبرنگاران گفت: لیتوانی خودش میزبان جام جهانی فوتسال است و به همین دلیل ما از آنها به صورت شفاهی برای حضور در تایلند دعوت کردیم. آنها هم به صورت شفاهی پذیرفته اند و ادامه مذاکره را به تایلند، میزبان این تورنمنت محول نموده اند که باید مکاتبات را انجام بدهد.

پرهیزکار در مورد زمان برگزاری تورنمنت تایلند هم گفت: یکی دو تاریخ پیشنهاد شده اما هنوز قطعی نیست. ممکن است این بازی ها قبل از جام ملت های آسیا برگزار گردد.

مسابقات جام جهانی فوتسال قرار است تابستان سال آینده به میزبانی لیتوانی برگزار گردد. طبق برنامه این مسابقات باید تابستان سال جاری برگزار می شد اما به خاطر شیوع ویروس کرونا و با تصمیم فیفا این رقابت ها یک سال به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2597

به "دعوت ایران از میزبان جام جهانی فوتسال به تورنمنت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت ایران از میزبان جام جهانی فوتسال به تورنمنت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید