طبیعت شگفت انگیز و تفریحات فراوان دریاچه کومو ایتالیا

به گزارش دور زمین، دریاچه کومو (Lake Como) در منطقه لمباردی (Lombardy) ایتالیا قرار گرفته است. دریاچه یخچالی کومو محوطه‌ای خیلی وسیع به مساحت 146 کیلومتر مربع را پوشش داده و به خاطر امکانات تفریحی بسیارش یکی از شناخته‌شده‌ترین دریاچه‌های جهان است. این دریاچه چند شاخه شده و شکلی سه بازویی پیدا کرده است. این شکل خاص باعث شده دریاچه خط ساحلی بلندی داشته باشد و فضایی عالی برای جاذبه‌های توریستی فراوان برای مسافران تور ایتالیا به وجود آید.

طبیعت شگفت انگیز و تفریحات فراوان دریاچه کومو ایتالیا

به عنوان یک جاذبه محبوب، دریاچه کومو فعالیت‌های متنوعی را به گردشگران تور ایتالیا ارائه می‌دهد. برای آن‌هایی که به دنبال بالا بردن آدرنالین خونشان هستند قایق‌سواری، موج‌سواری با تخته‌های بادبان‌دار و موج‌سواری با کایت در دسترس هستند. آن دسته از توریست‌هایی که به دنبال آرامشند، می‌توانند در اسپاها و سواحل دریاچه استراحت کرده یا گلف و تنیس بازی کنند. ویلاهای لوکس اطراف دریاچه کومو در دسترس عموم هستند و برخی به عنوان موزه عمل می‌کنند.

پیاده‌روی در یکی از مسیرهای مخصوص این کار در اطراف دریاچه، شما را با طبیعت زیبا و حیات وحش غنی منطقه آشنا می‌کند. یک راه دیگر برای گشتن دریاچه و دهکده‌های بسیاری که در اطراف آن پخش شده‌اند استفاده از قایق‌های مسافربری است. دریاچه و محیط اطرافش در هر شهری، ظاهر و جلوه‌ای منحصر به فرد دارد. بازدید از دریاچه کومو در تور ایتالیا تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی برای شما ایجاد خواهد کرد.

دلیل برای رفتن به دریاچه کومو زیاد است؛ اما مناظر خیره‌کننده و انواع و اقسام فعالیت‌های تفریحی و البته چشیدن مزه ماهی تازه که در رستوران‌های بسیار زیاد اطراف دریاچه سرو می‌شوند مهمترین دلایل شما خواهند بود. دریاچه کومو در منطقه آب و هوایی مدیترانه‌ای جای می‌گیرد؛ در نتیجه هوا در تمام طول سال در این منطقه مناسب است. برای انجام ورزش‌های آبی تابستان بهترین زمان است. دریاچه کومو با یک فاصله کوتاه رانندگی از میلان و برگامو قرار دارد. می‌توانید با اتوبوس یا ماشین شخصی به این دریاچه برسید. قطارها از هلند، آلمان و سوئیس به این منطقه می‌آیند.

انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2767

به "طبیعت شگفت انگیز و تفریحات فراوان دریاچه کومو ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "طبیعت شگفت انگیز و تفریحات فراوان دریاچه کومو ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت شگفت انگیز و تفریحات فراوان دریاچه کومو ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید